Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای آلبوم، حامد همایون از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان از روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه بعد از گذشت پنج سال از انتشار اولین آلبوم خود «دوباره عشق» که با استقبال مخاطبان نیز همراه بود، تازه ترین مجموعه موسیقایی خود با نام «برزخ عاشقی» را به تهیه کنندگی محسن رجب پور منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آلبوم که به گفته دست اندرکارانش از حال و هوای متفاوتی برخوردار است، قطعات «برزخ عاشقی» با ترانه مهرزاد امیرخانی، آهنگسازی معین طیبی و تنظیم علی وانیار، «پرسه دو نفره» با ترانه محمد مبارکی و امین همه خانی، آهنگسازی حامد همایون و تنظیم شجاعت شفائی، «نیمه گمشده» با ترانه محمد مبارکی، آهنگسازی حامد همایون و تنظیم مسیح منتظری و خالق مددی، «کوچه عشق» با ترانه حسن محمودی، آهنگسازی نوید بهبودی و تنظیم شجاعت شفایی، «زلزله» با ترانه محمدرضا نظری، آهنگسازی حامد همایون و تنظیم حامد برادران، «مشتعل» با ترانه پدرام پاریزی، آهنگسازی حامد همایون و تنظیم آرش آزاد، «معرکه» با ترانه یاحا کاشانی، آهنگسازی محمد زندوکیلی و تنظیم کوشان حداد، «رابطه» با ترانه مسعود محمدی و حامد رجبی، ترانه حامد حسینی و تنظیم سامان امامی، «باورم کن» با ترانه سهیل حسینی، آهنگسازی حامد همایون و تنظیم سامان امامی، «توهم» با ترانه مهرزاد امیرخانی، آهنگسازی معین طیبی و تنظیم علی وانیار، «چشم ما روشن عشق» با ترانه مسعود محمدی و حامد رجبی، آهنگسازی حامد همایون و تنظیم راشا تقی پور، «ای عشق» با ترانه امیرپیرنهان، آهنگسازی و تنظیم امید ساربانی، «نارفیق» با ترانه مسعود محمدی و حامد رجبی، آهنگسازی سعید رضایی و تنظیم سامان امامی و مسیح منتظری پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

احسان نی زن نوازنده کمانچه و ویولن، رضا تاجبخش نوازنده پیانو، امیرحسین توسلی نوازنده سه تار، امیر فتحی نوازنده آکاردئون، هومن نامداری نوازنده ساکسیفون، هادی جداری نوازنده ساکسیفون، محمد افشانی نوازنده گیتار، فرشید ادهمی نوازنده گیتار، کیان دارات نوازنده گیتار، آرش عیوضی نوازنده گیتار بیس، سامان امامی نوازنده گیتار الکتریک، علیرضا الیاس وند نوازنده گیتار الکتریک، بابک صفرنژاد نوازنده سازدهنی، سهیل چرچی سینتی سایزر ، لیدا لورد، مهگل صفدری، داود بوستانی و شهرام میرجلالی نیز گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می دهند.

حامد همایون از جمله خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان است که از سال ۱۳۹۵ با انتشار چند تک آهنگ وارد عرصه فعالیت های حرفه ای موسیقی پاپ شد و در همان سال نیز آلبوم «دوباره عشق» را در دسترس مخاطبان قرار داد. اثری که در همان دوران به عنوان یکی از پرفروش ترین آلبوم های موسیقی پاپ کشورمان معرفی شد.

این خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار آلبوم رسمی خود بود که ضمن انتشار چندین تک آهنگ و برگزاری کنسرت های متعدد در کشورمان، اجراهای زنده ای را نیز در آمریکا و اروپا برگزار کرد.

پیش فروش آلبوم «برزخ عاشقی» که به خوانندگی حامد همایون و تهیه کنندگی محسن رجب پور با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت طی روزهای گذشته در سامانه های رسمی و مجاز فروش آلبوم های موسیقی کشورمان آغاز شده است.

کد خبر 5413053 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی پاپ حامد همایون چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم کوتاه چهلمین جشنواره تئاتر فجر رادیو صبا موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر هنرمندان تئاتر نقاشی حسین مسافر آستانه موزه سینما سریال ایرانی جشنواره موسیقی فجر نوازنده گیتار موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «نحن المنتقمون» را به خوانندگی ابوذر روحی خواننده قطعه مشهور «سلام فرمانده» منتشر کرد.

در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

ابوذر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

کد خبر 6091187 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»