Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مقامات پکن روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند: چندین منطقه مسکونی را پس از شناسایی دو مورد ابتلا به کووید-۱۹ قرنطینه کردند.

مقامات دولتی چین از مسئولان محلی درخواست کرده اند تا در وضعیت اضطراری باشند زیرا افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در آستانه افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی پکن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه آکسیوس، بر اساس این محدودیتهای جدید که در برخی مناطق مسکونی پکن اعمال شده، افراد اجازه ندارند از مجتمع های خود خارج شوند. همچنین مقامات محلی در حال راه اندازی مراکزی هستند که تا روز جمعه تمامی ساکنان تحت غربالگری کرونا قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس چین قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مولانایی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی در سطح شهر سنندج گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنین منازل مسکونی امدادرسانی کردند.

وی افزود: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی عنوان کرد: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده است.

معاون عمرانی فرماندار سنندج اضافه کرد: اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کردند.

کد خبر 6096031

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش