Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضابیگی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ایجاد شرکت صنایع مس آذربایجان جزو مطالبات به حق مردم این خطه است، از روند کند فرآیند اداری تاسیس این شرکت ابراز تاسف کرد و افزود: با وجود اینکه طی هفته های اخیر جلسات متعددی با حضور وزیر صمت و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد، اما روند کلی چندان رضایت بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در ادامه این روند نامبارک، اخیرا" نامه معاون وزیر صمت در خصوص تشکیل هلدینگ شرکت ملی مس منتشر شده است که هشداری داده شد تا بلکه جلوی عدم ایفای تعهدات وزیر محترم گرفته شود.

علیرضابیگی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت ملی مس ایران یک بنگاه اقتصادی خصولتی است، دیگر نمی تواند عنوان ملی بودن مثل شرکت های ملی نفت و گاز را یدک بکشد و عدم تحقق مطالبات مردم آذربایجان و کارکرد غیرعادلانه در فراهم سازی فرصت برای این منطقه، با تفاسیر موجود ادامه خواهد داشت.

وی به نامه اخیر معاون وزیر صمت اشاره و اضافه کرد: این نامه به هیچ عنوان از تفکیک صحبتی به میان نیاورده است و تنها حکایت از تشکیل لایه بندی جدیدی دارد که همچنان سیاست گذاری در توسعه، سرمایه گذاری و اشتغال را در اختیار خواهد داشت، کما اینکه در جلسه اخیر وزارت صمت خبری از تحقق تعهدات نبود و موضوع سهم آذربایجان از شرکت ملی مس در سرمایه گذاری و انجام مسئولیت های اجتماعی از جمله انتقال مالکیت باشگاه تراکتور مورد توجه قرار نگرفت.

علیرضابیگی با بیان اینکه مردم آذربایجان باید در جریان این امور قرار بگیرند، گفت: موضوع انتقال باشگاه تراکتور در این زمینه دچار دغلکاری شده و سطح موضوع به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تنزل پیدا کرده است که این به معنی استمرار بی سرو سامانی های گذشته است.

برچسب‌ها احمد علیرضا بیگی تبریز شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد علیرضا بیگی تبریز شرکت ملی صنایع مس ایران احمد علیرضا بیگی تبریز شرکت ملی صنایع مس ایران شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»