Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار سلحشور روز دوشنبه در این خصوص افزود: ۲ هزار و ۲۲۹  دستگاه چادر، ۸هزار و ۱۹۹ تخته موکت، ۱۵ هزار و ۸۰۶ تخته پتو، ۴۱ هزار و ۳۰۲ کیلوگرم نایلون، ۸۷۳ سری بهداشتی و شست‌وشو، یک هزار و ۱۱۸ شعله والور، ۴۴۴ عدد فانوس و بخاری، ۴ هزار و ۳۱۹ بسته غذایی، ۴۰۶۰ بطری آب‌معدنی، ۵ هزار و ۲۶۶ قوطی کنسرو، ۱۰ هزار و ۹۲۰ کیلوگرم آردو ۵۰ سری ظروف در پی وقوع ۲ حادثه سیل در هرمزگان بین آسیب‌دیدگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۵۷۹ واحد مسکونی که دچار آبگرفتگی شده بودند از آب تخلیه و ۱۳ خودرو نیز رهاسازی شد و ۳۲ کمپ اسکان اضطراری در شهرستان‌های پارسیان، رودان، بندرعباس و میناب برای  افرادی که منازلشان در سیل آسیب دیده بود برپا شد.

 بارش باران و وقوع  سیلاب در دی ماه در هرمزگان  منجر به آسیب‌ به منازل مسکونی، زیرساخت ها و تخلیه برخی روستاها شد، از این رو امدادگران جمعیت هلال احمر از ساعات اولیه حادثه وارد میدان خدمت رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار ایرنا گفت: کمپ های اِسکان اضطراری درحال حاضر جمع‌آوری شده است و چنانچه افرادی مراجعه کنند شرایط را بررسی و در صورت نیاز خدمت رسانی لازم انجام می‌شود.

سلحشور یادآور شد: خدمات رسانی امدادگران در قالب ۴۵۱ تیم عملیاتی انجام شد و نیروهای امدادی هلال احمر هرمزگان همچنان آماده امدادرسانی به هم استانی های عزیز در صورت بروز حوادث احتمالی هستند.

بارش های سیل آسا از ۱۱ دی ماه در موجب آسیب های بسیار به منازل مسکونی، زیرساخت ها و تخلیه برخی روستاها شد.

برچسب‌ها میناب حوادث طبیعی هرمزگان سیل بندرعباس رودان پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب حوادث طبیعی هرمزگان میناب حوادث طبیعی هرمزگان سیل بندرعباس رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه _ که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.

کشمیری شهردار بجنورد گفت: با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

کد خبر 6098000

دیگر خبرها

  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار