Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:09:18 GMT

«الحلبوسی» و «بارزانی» با «مقتدی صدر» دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۸۵۴۵

«الحلبوسی» و «بارزانی» با «مقتدی صدر» دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق و «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان این کشور صبح امروز دوشنبه وارد استان «نجف» شدند.

بر اساس این گزارش، رئیس پارلمان عراق و رئیس اقلیم کردستان در جریان سفر مذکور با مقتدی صدر، رهبر جریان صدر دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر الحلبوسی و بارزانی به نجف در حالی است که اختلافات میان کُردها بر سَر نامزد تصدی پست ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد.

پیشتر اتحادیه میهنی کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اعضای اتحادیه میهنی عصر با برگزاری نشستی پیرامون معرفی نامزد ریاست جمهوری در نهایت به این نتیجه رسید که برهم صالح را بار دیگر به عنوان نامزد خود معرفی کنند.

در همین ارتباط بافل طالبانی با انتقاد از عملکرد حزب دموکرات تاکید کرده است که پست ریاست جمهوری حق اتحادیه میهنی است. وی اعلام کرد که حتی اگر اتحادیه میهنی از حمایت از صالح هم دست بکشد، حزب دموکرات باز هم هوشیار زیباری را به عنوان گزینه مد نظر خود معرفی می‌کند.

بافل طالبانی در ادامه سخنانش عنوان کرده است: اگر اتحادیه میهنی فرد دیگری را هم معرفی کند، حزب دموکرات همچنان به دنبال این است تا نامزد خود را معرفی کرده و پست ریاست جمهوری را به دست آورد.

کد خبر 5413249 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد الحلبوسی عراق مقتدی صدر ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین عراق رژیم صهیونیستی سوریه ناتو جنگ 2015 یمن ایران انگلیس امارات متحده عربی مسکو جو بایدن ولادیمیر پوتین اتحادیه میهنی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: طرح زیست عفیفانه با عنوان «زندگی و بالندگی» در این معاونت پیگیری می‌شود و مربیانی از سراسر کشور با همکاری آستان قدس رضوی آموزش می‌بینند تا به والدین، آموزش‌های لازم را ارایه دهند.

وی افزود: تاکنون چهار دوره آموزشی برگزار شده است که این مربیان، ابتدا برای والدین و در ادامه برای دانش‌آموزان، آموزش‌ها را ارایه خواهند داد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور اظهار کرد: هویت دختران و کمک به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در حوزه‌های سبک زندگی، از دیگر برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است که در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که این معاونت با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری می‌کند، گفت: از آنجا که معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری دستگاه اجرایی نیست، بیشتر در حوزه قانون‌گذاری و سیاستگذاری فعالیت می‌کند و طرح‌هایی را با همکاری وزارت علوم در کمیسیون‌های مرتبط مجلس پیگیری می‌کند.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور تاکید کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار، از دیگر برنامه‌هایی است که طبق مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری پیگیری می‌شود.

کد خبر 6094156

دیگر خبرها

  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند