Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولین کمیته از اردوی تیم ملی تیر و کمان و پاراتیر و کمان بازید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور عالی کمیته ملی المپیک و پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو صبح امروز (دوشنبه) با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، با ملی‌پوشان این رشته گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید کهتری سرمربی پارا تیروکمان در این بازدید اظهار داشت: ما درخواست حمایت بیشتر داریم و اینکه دست شعبانی بهار باز باشد تا حمایت‌هایش را بیشتر کند. خوابگاه‌های ما دو مشکل اساسی دارند؛ یکی اینکه آسانسور و بالابر نیاز داریم و همچنین سیستم‌های بهداشتی آن مناسب ویلچری‌ها شود.

در ادامه پاکزاد سرمربی تیم ریکرو اظهار داشت: بچه‌ها با سبک و سیاق جدید وارد اردو شدند و کادر فنی با در نظر گرفتن رکورد ورودی به سمت کیفی‌سازی حرکت کرد. اردوها در حال انجام است، اما این ورزش المپیکی است و قول مدال‌آوری در بازی‌های کشورهای اسلامی را دادیم و نیازمند حمایت هستیم تا در مسابقات حتماً حضور داشته باشیم.

همچنین در ادامه اسماعیل عبادی سرمربی کامپوند کشورمان گفت: ما دو مسابقه آسیایی و جهانی را برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی خواهیم داشت، اما به خاطر شرایط مالی شاید اعزام‌ها سخت باشد.

راحله فارسی ملی‌پوش کشورمان هم در مورد مشکلات مربوط به تجهیزات با مسئولان کمیته ملی المپیک صحبت کرد. همچنین امیر کاظم‌پور عضو تیم ملی کامپوند اظهار داشت: در بحث پاداش باید بگوییم انگار چیزی دریافت نمی‌کنیم، چون قبل از آن برای تجهیزات، پول را هزینه کردیم. باید بین رشته‌هایی که هزینه بالایی برای تجهیزات دارند با سایر رشته‌ها مثل تکواندو که فقط یک لباس لازم دارند، تفاوت باشد.

وی افزود: برای مدال برنزی که در آسیا گرفتیم، جدا از کمک‌های فدراسیون، 100 میلیون شخصاً هزینه کردم‌. نمی‌دانم پاداش این مدال چقدر است. البته ما برای پاداش کار نمی‌کنیم، بلکه برای بالا رفتن پرچم است.

شعبانی بهار رییس فدراسیون تصریح کرد: برای اعزام ها کیفی سازی را در نظر گرفته ایم و رکوردی را در  نظر گرفتیم و هر کسی مدعی این رکورد باشد، بلافاصله یک داور می گذاریم تا این رکورد را ثبت کند و وارد اردوی تیم ملی شود.

شعبانی بهار افزود: برای تیم ملی رکورد ورودی در نظر گرفتیم. برای بزرگسالان 660 امتیاز است و خانم‌ها 650 امتیاز و هر کسی ادعا دارد که این رکورد را ثبت می‌کند، حتی اگر لازم باشد داور در استان‌ها برای ثبت آن در نظر می‌گیریم. ما برای کیفی‌سازی اعزام‌ها این رکورد را گذاشتیم. هیچکس محدودیت ورود ندارد، مگر اینکه شرایط ورود را کسب کند.

 

*صالحی امیری: یک ماه بعد از مجمع عمومی، انتخابات کمیته را برگزار می کنیم

رضا صالحی امیری در این بازدید گفت: ما شخصا آینده درخشانی برای تیروکمان متصور هستم. وظیفه ما است کمک کنیم البته وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکنون کوتاهی نکرده اند اما شرایط ایران سخت است. یکی از امیدهای ما قطعا شما هستید و امید دارم که تیروکمان در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک پاریس خواهد درخشید. حتما کمک می کنیم که بخشی از مشکلات شما حل شود.

وی در ادامه افزود: در مورد تجهیزات کمک می‌کنیم. شعبانی بهار هم به طور مداوم پیگیر است و در ستاد از این رشته دفاع می‌کند. شما از امیدهای ما هستید و در بازی‌های آسیایی و المپیک خواهید درخشید. فدراسیون به سمت تحول حرکت کرده و شرایط سخت‌افزاری بهتر شده است.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: جوان‌گرایی کار درستی بود که در فدراسیون انجام شد و همه باید حمایت کنیم. این جوانان انگیزه زیادی برای درخشش دارند و این تصمیم شجاعانه بود و ما هم دفاع می‌کنیم.

صالحی‌ امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار داشت: ارزیابی این است که تیراندازی با کمان در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو می‌درخشد و برای المپیک از امیدهای ماست.

وی افزود: فدراسیون تیراندازی با کمان به دلیل مدیریت مناسب بدون حاشیه است و فقط در مسیر فنی به دور از حاشیه حرکت می‌کند. این فدراسیون با تجهیزات اداره می‌شود و ما در حد توان خود کمک کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره حضور این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی و حمایت از کمان سنتی برای حضور در این رویداد گفت: در بحث کمان سنتی شعبانی بهار در ستاد عالی پیگیری می‌کند. هفته گذشته سرپرست کاروان کشورهای اسلامی را منصوب کردم و جلسات آغاز می‌شود و در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم.

صالحی امیری درباره شرایط انتخابات کمیته ملی المپیک و تعویق آن که روز گذشته اعلام شد، گفت: مصمم بوده و هستم که انتخابات سریع‌تر برگزار شود. به صلاح کمیته و رئیس آن است که در اولین فرصت انتخابات انجام شود. سال آینده با سه رویداد روبه‌رو هستیم و باید تکلیف رئیس مشخص شده باشد تا برنامه و پشتیبانی لازم را داشته باشد. تنها مانع، آیین‌نامه نحوه برگزاری انتخابات است که طی آن، اساسنامه باید تأیید هیئت اجرایی، مجمع و کمیته بین‌المللی المپیک را داشته باشد. ما برای تصویب آیین‌نامه جلسه گذاشتیم. دیروز نیمی از آن تصویب شد و بقیه هفته آینده  تصویب می‌شود‌.

وی عنوان کرد: 17 اسفند مجمع سالیانه داریم و آیین‌نامه را تصویب و همان زمان به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال می‌کنیم. شخصاً دنبال می‌کنم که به تأیید برسد. بعد از آن یک ماه بعد انتخابات را برگزار می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: نمی‌توان دستگاه ستادی را در شرایط غیر ثبات نگه داشت تا بتواند برنامه‌ریزی کند. من دیروز با نمایندگان مجلس و قبل از آن سازمان برنامه و بودجه برای تأمین هزینه سه رویداد جلسه داشتم و هر روز پیکر منابع و تهیه ارز هستم. سه رویداد 180 میلیارد هزینه دارد که چهار میلیون یورو از آن ارز خواهد بود. این فرآیند حضور در سه رویداد و نحوه اعزام، استقرار در محل، تهیه لباس و ارز و اردوها باید طی شود. این موضوع نیازمند آن است که فردی در رأس قرار بگیرد که با بودجه و سایر موارد آشنا و در داخل با ساختار فدراسیون‌ها هماهنگ باشد.

صالحی امیری در پایان گفت: مدیریت، عامل اصلی ثبات دستگاه است. من به‌عنوان رئیس کمیته بیش از همه پیگیر برگزاری انتخابات در اولین فرصت هستم و‌ تعهد دارم که هر چه زودتر کمیته ملی‌المپیک  به ثبات مدیریت برسد‌.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی تیراندازی با کمان اردوی تیم ملی شعبانی بهار صالحی امیری کیفی سازی سه رویداد اعزام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند