Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:29:45 GMT

آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۸۷۴۱

آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حسین نظری در چهارمین نشست هم‌اندیشی شهرداران مناطق ۲۲گانه بر آمادگی تمامی مناطق شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه مراسم روز ۲۲ بهمن و میزبانی حضور شهروندان در مسیر راهپیمایی تأکید کرد و گفت: به موضوعات عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و ترافیکی در محورهای اصلی راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسیر رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین  بر پاسخگویی مجموعه شهرداری به مکاتبات شورای اسلامی شهر تهران و نیز توجه به موضوع درآمد در مناطق و همچنین در خصوص شهر هوشمند و هوشمندسازی سرویس‌ها و خدمات شهرداری تهران و لزوم تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی ناوگان سخت‌افزاری مناطق تأکید کرد.

در ادامه این نشست معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، تعامل با شورای‌شهر را فرصتی برای استفاده از ظرفیت و اختیارات شورا برای حل مشکلات عنوان کرد.

لطف‌اله فروزنده همچنین با بیان این که در شهرداری تهران حدود ۵۸ هزار نفر نیرو مشغول به کار هستند، از تبدیل وضعیت سه هزار و ۱۵۰ نفر از کارکنان ایثارگر خبر داد و ارتقای بینش، دانش و مهارت کارکنان را در موضوع آموزش، توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی حائز اهمیت دانست.

وی ضمن اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد کارکنان در سه محور فردی، مدیریتی و سازمانی، از تدوین آیین‌نامه‌ای برای ساماندهی جذب نیرو خبر داد تا براساس استاندارد وضعیت نظارت بر جذب نیرو و حقوق و دستمزد کارکنان، امور بیمه‌ای و امنیت شغلی انجام شود.

فروزنده در خصوص اصلاح فرآیندها از شناسایی ۱۳ فرآیند که موجب کندی روند و معطلی مردم در پیگیری درخواست‌های شهرسازی می‌شود خبر داد و گفت: با تجمیع ظرفیت‌ها، کوتاه کردن روش‌ها و چابک‌سازی ساختار به‌دنبال آن هستیم تا با کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، خدمات‌رسانی لازم به مردم را انجام دهیم.

وی هوشمندسازی خدمات شهرداری تهران در راستای ارتقای شفافیت را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات توسط سازمان فناوری و اطلاعات در دست اقدام است و به زودی نوسازی و بازسازی دستگاه‌ها نیز انجام می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر شهرداری تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن دهه فجر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق