Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین برومند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بازی زیبایی بود و شاهین بوشهر هم تیم خوبی است ولی متاسفانه طی صحبتی که با سرپرستشان داشتم مشکلات زیادی دارند. این تیم از طرف مسوولان شهر حمایت نمی شود و آن ها در وضعیتی قرار دارند که ما دو فصل پیش در آن حضور داشتیم و تیمشان کامل نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاهین شهرداری بوشهر تیم قابل احترامی است و چون یک روز قبل بازی از بوشهر آمدند خسته بودند. امیدوارم مسوولان کمک کنند تا این تیم در لیگ بماند چون جای تاسف است تیم پر سابقه ای مثل شاهین در لیگ یک هم نباشد. بوشهر شهری است که هواداران زیادی دارد و امیدوارم بتوانند با کمک هم این تیم را جاندار کنند.

سرپرست ملوان ادامه داد: با توجه به این که توانستیم در بازی قبل پیروز شویم و قهرمان نیم فصل شدیم شرایط تیم خوب است. ما برای بازی بعدی آماده می شویم تا در آن دیدار هم به پیروزی برسیم و جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم. 

برومند در پاسخ به این سوال که آیا برای نیم فصل دوم برای جذب بازیکن اقدام خواهند کرد یا خیر گفت: مربیان و کادر فنی با هم گفت و گو و بازیکنان مدنظر خود را به ما اعلام می کنند. قطعا مازیار زارع سرمربی تیم چند بازیکن را زیر نظر دارد و در نقل و انتقالات نفرات جدید تیم را اعلام می کنیم. در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبت نشده و ان شالله بتوانیم بازیکنانی که مدنظر سرمربی تیم است را جذب کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم

در دیدار دو تیم سایپا و ملوان، ملوان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سایپا و ملوان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک ملوان به پایان رسید.

محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ گل‌های ملوان را رقم زدند.

محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ تک گل سایپا را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سایپا و ملوان کد خبر 748192

دیگر خبرها

  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول