Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

وقوع طوفانی شدید روز گذشته (یکشنبه) در شمال اروپا باعث ایجاد موج‌های ساحلی و لغو حرکت وسایل حمل‌ و نقل عمومی شد.

این طوفان در آلمان به نام "نادیا" و در کشورهای دیگر به "مالیک" معروف است.

گزارش ها حاکیست که سازمان آتش نشانی برلین، پایتخت آلمان نیز روز گذشته وضعیت اضطراری اعلام کرد و از ساکنان محلی خواست تا در حد امکان در خانه های خود بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش های محلی، این طوفان در کشورهای آلمان، اسکاتلند، انگلیس، لهستان، دانمارک و جمهوری چک تعدادی مصدوم و تلفات انسانی نیز داشته است.

وقوع طوفان همچنین باعث مختل شدن حرکت قطارها در آلمان شده است.

به گزارش دویچه وله، در پی وقوع این طوفان مقامات محلی دانمارک، پلی که این کشور را به سوئد متصل می کند، بسته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طوفان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق