Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سیدرضا صالحی‌ امیری» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، اظهار داشت: ارزیابی می‌کنیم که تیراندازی با کمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو می‌درخشد و برای المپیک نیز یکی از امیدهای ورزش کشورمان است. فدراسیون تیراندازی با کمان با مدیریت مناسبی که دارد، بدون حاشیه است و فقط در مسیر فنی حرکت می‌کند و ما نیز در حد توان به آن‌ها کمک کردیم تا تجهیزات لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی و حمایت از کمان سنتی برای حضور در این مسابقات گفت: «غلامرضا شعبانی‌بهار» رییس فدراسیون تیراندازی و کمان موضوع کمان سنتی را ستاد عالی پیگیری می‌کند. هفته گذشته سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را منصوب کردم و جلسات مربوط به آن آغاز می‌شود. من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم.

رییس کمیته ملی المپیک در مورد تعویق انتخابات این کمیته گفت: مصمم بوده و هستم که انتخابات زودتر برگزار شود چرا که این موضوع به صلاح کمیته و رییس آن است. سال آینده با سه رویداد روبه‌رو هستیم و باید تکلیف ریاست آن مشخص شود. تنها مانع آیین‌نامه نحوه برگزاری انتخابات است که طی آن، اساسنامه باید تایید هیات اجرایی، مجمع و کمیته بین‌المللی المپیک را داشته باشد. ما در این خصوص جلسه برگزار کردیم. دیروز نیمی از آن تصویب و باقی آن نیز در آینده تصویب خواهد شد. 

صالحی‌امیری بیان کرد: در روز ۱۷ اسفند مجمع سالیانه داریم و آیین‌نامه را تصویب و همان زمان به کمیته بین‌المللی المپیک ارسال خواهیم کرد. یک ماه پس از آن انتخابات را برگزار می‌کنیم. نمی‌توانیم دستگاه ستادی را در شرایط غیر ثبات نگه داریم. دیروز با نمایندگان مجلس و قبل از آن سازمان برنامه و بودجه برای تامین هزینه حضور در سه رویداد جلسه داشتم و هر روز پیگیر منابع و تهیه ارز هستم. حضور در این رویدادها ۱۸۰ میلیارد هزینه دارد که چهار میلیون یورو از آن، ارز خواهد بود. باید فردی در راس قرار بگیرد که با بودجه و سایر موارد آشنا و در داخل با ساختار فدراسیون‌ها هماهنگ باشد تا از نحوه اعزام، استقرار در محل، تهیه لباس و ارز و اردوها آگاه باشد. 

وی در پایان گفت: عامل اصلی ثبات دستگاه، مدیریت است. به‌عنوان رییس کمیته ملی المپیک، بیش از همه پیگیر برگزاری انتخابات هستم و تعهد دارم که هر چه زودتر این کمیته به ثبات مدیریت برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون تیروکمان کمیته بین المللی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا کمتر از سه ماه دیگر باید کاروان ورزش ایران در المپیک 2024 پاریس شرکت کند و سپس بازی های داخل سالن آسیا و همچنین المپیک زمستانی را در سال جاری در پیش دارد، بودجه مدنظر این کمیته از سوی مجلس رد شده و کاهش یافته است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد کاهش بودجه کمیته ملی المپیک عنوان کرد: "در مورد بودجه  رایزنی خوبی با سازمان برنامه ریزی بودجه داشتیم اما در  لایحه  بودجه که به مجلس رفت، ردیف اصلی بودجه ما که مربوط به رویدادهای بین المللی بود، حذف شد و  سازمان برنامه‌ریزی و بودجه تلاش کرد و قسمتی از آن عدد برگشت تا برای سه رویداد  مشکلی نداشته باشیم اما اگر آن عدد تغییر نمی کرد بودجه خوبی داشتیم. شاید الان بودجه رشد زیادی نداشته باشد اما باز هم در مجلس در حال بررسی است و اصلاحات اولیه صورت گرفته و منتظر رقم نهایی هستیم."

او در بخش بعدی این اتفاق را یک شوک بزرگ در سال المپیک می داند: "انتظار نبود در سال المپیک چنین اتفاقی برای بودجه کمیته ملی المپیک رخ دهد. شوک بزرگی در سال ۱۴۰۳ به کمیته ملی المپیک وارد شد. دلیل اینکه جلسه قبلی هیات اجرایی هم کنسل شد این بود که اعضای هیئت اجرایی، رئیس و من به عنوان دبیرکل با کمک سازمان برنامه‌ریزی و بودجه در تلاش بودیم تا بخشی زیادی از اشکالاتی که در لایحه بودجه کمیته ملی المپیک بود را اصلاح کنیم. عدد ۳۸۰ میلیارد تومانی را سازمان برنامه‌ریزی و بودجه برای ما اصلاح کرد. قرار شد کمیسیون تلفیق و کمیسیون فرهنگی مجلس هم کمکی به ما داشته باشند و اگر این دو اتفاق رخ دهد عدد ۵۰۰ میلیارد تومانی که از ما کم کرده بودند حدودا برمی‌گردد. امیدوارم با این اصلاح و کمک مازادی که در مجلس می‌شود، این گره‌ها باز شود. امیدواریم این مشکل حل شود. سال گذشته تنها یک رویداد رسمی داشتیم اما امسال سه رویداد در پیش رو داریم. "

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند