Web Analytics Made Easy - Statcounter


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حسین پابرجا گفت: سلامت با ایجاد رفاه در سه بخش جسمی، روانی و اجتماعی تحقق می‌یابد نه صرفا نبود بیماری و یا ناتوانی، لذا بهداشت روان را می‌توان حالتی از رفاه دانست که در آن فرد توانایی‌هایش را باز می‌شناسد و قادر است با اضطراب‌های عادی و معمول زندگی و سازگاری داشته و از نظر تحصیلی، خانوادگی، شغلی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مفید و سازنده باشد.

او می‌گوید: مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی راه نو به عنوان بخشی از بدنه توانمند اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به سهم خود و به منظور اعتلای سطح بهداشت روان، در ایام الله دهه فجر تمامی خدمات خود را در حوزه‌هایی نظیر مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی، خدمات روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان و ... کاملا رایگان به مراجعان ارائه می‌کند.

به گفته رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش، متقاضیان می‌توانند در این روز‌ها با رزرو وقت قبلی از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۶۳۰۷-۰۳۴ در نوبت صبح بین ساعات ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ از خدمات این مرکز واقع در خیابان معلم - رو به روی درب اصلی اداره کل آموزش و پرورش - جنب اداره گذرنامه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش رشته تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند