Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ‌دانشجویان و طلاب باید بیانیه و فرمان امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی را بازخوانی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران در نصر و ظفر در طول 43 سال انقلاب اسلامی شاهد بارش‌های رحمت واسعه الهی در پایداری از نظام جمهوری اسلامی هستند که به کوری چشم دشمنان استکباری و داخلی پایداری انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاسداشت و برگزاری مراسمات پیروزی انقلاب اسلامی یادآوری گذشته نیست، 22 بهمن یک هویت و اتفاقی بزرگ برای ما ملت ایران است که باید برای پایداری نظام در مسیر توسعه انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: ملت ایران باید بداند که در چه مسیری حرکت می‌کند و کدام سرمنزل و مقصود آنان را به سوی تجلی صفات امام زمان(عج) متصل می‌کند که‌ این اهداف در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران موثر است.

وی ادامه داد: دهه فجر در واقع طلوع فجر افق امامت از ایران است که گستره آن به فرموده امام خمینی(ره) مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

سردار شهسواری گفت: امام خمینی(ره) همواره توجه و جایگاه ویژه‌ای به دانشگاه‌ها و دانشگاهیان داشتند، به طوری که در بخشی از وصیت‌نامه خود توصیه‌های قابل تاملی به دانشگاه‌ها، دانشجویان و دانشگاهیان کرده‌اند که مبداء همه تحولات و مقدرات یک کشور، دانشگاه است که این مبنای کلیدی امام(ره) در تشکیل بسیج دانشجویی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی: جوانان را برای حل مشکلات کشور بسیج خواهیم کردحجت‌الاسلام ماندگاری:امیدآفرینی اولین گام در بیانیه گام دوم انقلاب است

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: دانشجویان و طلاب باید بیانیه و فرمان امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی را بازخوانی کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی تشکیل بسیج دانشجویی انقلاب اسلامی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • مطهری امام
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین