Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده شجاعی نایب رئیس مستعفی فدراسیون بسکتبال درباره کناره گیری اش از این سمت صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، فریده شجاعی درباره استعفایش از نایب رئیسی بانوان فدراسیون بسکتبال به تسنیم گفت:

تلاش خود را برای ارتقا و پیشرفت بسکتبال بانوان کردم، اما نتوانستم آنگونه که می‌خواهم و باید به بسکتبال بانوان کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

امیدوارم شخصی که در این پست انتخاب می‌شود، قدرت داشته باشد و بتواند به بسکتبال کمک کند.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون بسکتبال همچنین آرزو کرد نایب رئیس بانوان آینده بتواند حضور پرقدرتی در مجامع بین‌المللی داشته باشد.

متن استعفای شجاعی به شرح زیر است:

«جناب آقای عسگریان

سرپرست محترم فدراسیون بسکتبال

با سلام و احترام

ضمن سپاس و قدردانی از پشتیبانی و حمایت‌های جنابعالی و جناب آقای دکتر طباطبایی و سایر همکاران و دلسوزان بسکتبال، اعلام می‌دارم که در این مدتی که در خدمت فدراسیون انجام وظیفه نموده‌ام، سعی کرده و صادقانه کوشیدم تا شاید دردی از دردهای متعدد بسکتبال رنجور بانوان درمان شود و منافع ملی را بر مصالح فردی، جناحی و سیاسی ترجیح دادم و مفتخر و خشنودم که در این مدت کوتاه با وجود مخالفان و موانع مالی و انسانی موجود توانستم با ایجاد حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی هدفمند و برنامه‌محور عملکردی  قابل قبول از خود بر جا بگذارم و فعالیت‌هایی اثرگذار در حوزه‌های مختلف در سطح ملی و بین‌المللی را کلید بزنم، اما اکنون به دلیل عدم توان مبارزه با این مشکلات و علی‌رغم علاقه فراوان به خدمت در راستای توسعه بسکتبال بانوان، ادامه مسیر میسر نمی‌باشد و بدین وسیله استعفای خود را تقدیم می‌دارم.

موفقیت جنابعالی و رئیس منتخب فدراسیون و همکاران عزیزم در فدراسیون  و دوستداران مهربان و دلسوز بسکتبال را از خداوندمتعال خواستارم و سربلندی دختران عزیز سرزمینم را آرزومندم.

با سپاس فراوان

فریده شجاعی».

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال بسکتبال بانوان نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند