Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صالحی‌ امیری امیدوار انتخابات کمیته ملی المپیک زودتر برگزار شود

سیدرضا صالحی‌ امیری امروز از اردوی تیراندازی با کمان بازدید کرد.

به گزارش طرفداری، سیدرضا صالحی‌ امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیراندازی با کمان، درباره اینکه برنامه شما برای بازی‌های کشورهای اسلامی چیست، عنوان کرد:

در تیراندازی با کمان چند اتفاق مثبت افتاد؛ مدیریت فدراسیون و کادر که به جوانگرایی روی آوردند که ما امروز با آنها آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی این است این تیم در هانگژو روی سکو خواهند رفت و همین‌طور امیدهای ما برای المپیک پاریس هستند.

رییس کمیته ملی المپیک گفت:

مورد دیگر اینکه این فدراسیون بی‌حاشیه است و در مسیر فنی خود حرکت می‌کند. مورد سوم اینکه انتظارات مهم است؛ وزارت و کمیته کمک‌های خود را داشته‌اند و ما باز هم کمک می‌کنیم. در خصوص کمان سنتی هم شعبانی بهار بحث را دنبال خواهد کرد تا تصمیم‌گیری شود. هفته گذشته رحیمی به عنوان سرپرست معرفی شد که از یکی دو هفته آینده او جلسات خود را با فدراسیون‌ها آغاز خواهد کرد.

رییس کمیته ملی المپیک درباره تعویق انتخابات کمیته، تصریح کرد: 

من مصمم بودم انتخابات هرچه سریعتر برگزار شود و این به صلاح کمیته و رییس است تا در اولین فرصت انتخابات برگزار شود، چون سال آینده با ۳ رویداد روبه‌رو هستیم. باید رییس مشخص شود تا بتواند پشتیبانی لازم را داشته باشد.

وی افزود:

تنها مانع موضوع آیین‌نامه است که جلسات فوق‌العاده‌ای برگزار شد. نیمی از آن در نشست روز گذشته تصویب شد و بقیه در جلسه بعدی تصویب می‌شود. با تصویب آیین‌نامه در مجمع ۱۷ اسفند آن را به IOC ارسال می‌کنیم و با تایید  آن یک ماه بعد انتخابات را برگزار می‌کنیم چون نمی‌توان یک دستگاه ستادی به نام کمیته را بدون ثبات نگه داشت.

صالحی‌ امیری افزود:

با نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه برای تامین ارز ۳ رویداد سال آینده جلساتی داشتم بنابراین فرآیندی که باید طی شود، نحوه اعزام، تهیه لباس، استقرار، حمل و نقل، تجهیزات، اردوها و ... نیازمند این است فردی که در کمیته قرار می‌گیرد هم با این مسائل آشنا باشد و هم در درون با ساختار فدراسیون‌ها. مدیریت عامل ثبات است بنابراین تاکید دارم بیش از همه پیگیر برگزاری انتخابات در اولین فرصت هستم تا کمیته به ثبات برسد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جزییات یک سرقت مشکوک از زبان وکیل فرهاد مجیدی رییس سابق اسپارتاک مسکو: سردار به بازیکنی متوسط در بوندسلیگا تبدیل می‌ شود یوونتوس بدون توقف؛ اقدام جدی برای جذب فدریکو گاتی پاری سن ژرمن برای جذب عثمان دمبله وارد عمل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند و دبیر شورای راهبردی دانشگاههای استان گفت: به همت سازمان امور دانشجویان، اولین دوره المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در کشور برگزار می‌شود که این المپیاد در خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه بیرجند در خرداد برگزار خواهد شد.

 سید مرتضی موسوی افزود: رویکرد سازمان امور دانشجویان از طراحی المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی ، شناسایی، هدایت و توانمندسازی استعداد‌های درحال شکوفا در حوزه فناوری است.

وی از جمله اهداف اجرای این المپیاد را توسعه مهارت‌های دانشجویی در دوران تحصیل و ایجاد پیوند بیشتر میان آموزش و پژوهش، توسعه رقابت سالم، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد نشاط و پویایی میان دانشجویان عنوان کرد و افزود: این المپیاد در سه حوزه ورزش‌های دیجیتال-فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری و در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه این سه بخش شامل ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، ورزش‌های رباتیک و فناوری و نوآوری در ورزش است افزود: دانشجویان دانشگاه‌های استان و دانشجویانی که دو نیمسال تحصیلی از تاریخ فارغ التحصیلی آنان می‌گذرد؛ می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند.

موسوی  با بیان اینکه شرکت در این رویداد تنها از طریق سامانه Setav.ir امکان پذیر است و دانشجویان دختر و پسر می‌توانند به صورت انفرادی، تیم دانشجویی و یا تیم دانشگاهی در این رقابت شرکت کنند، افزود: به غیر از پرداخت جوایز نقدی در هر دو مرحله استانی و ملی، استفاده از امتیاز‌های آیین نامه‌های دانشجویان سرآمد و جشنواره دانشجوی نمونه از دیگر مزایای شرکت در این المپیاد است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ