Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@03:03:43 GMT

نوراللهی به اردوی تیم ملی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۰۸۸

نوراللهی به اردوی تیم ملی اضافه شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد نوراللهی اولین بازیکنی بود که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اردوی تیم ملی را پیش از بازی با عراق ترک کرد،‌ اما با گذشت دوران بیماری و منفی شدن دو تست متوالی این بازیکن، وی به اردوی تیم ملی بازگشته و امروز نیز در کنار سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز تست کرونای پیش از بازی را پشت سر گذاشتند تا وضعیت سلامتی آنها قبل از بازی با امارات مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در ورزشگاه آزادی و پس از آن که صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده میزبان تیم امارات خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوراللهی اردوی تیم ملی تیم ملی ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اختصاص بودجه چشمگیر برای بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه جام یونس شکوری، از اختصاص بودجه قابل توجه برای ترمیم ورزشگاه آزادی خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در این مراسم اعلام کرد: در قانون بودجه امسال حدود 1200 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشگاه آزادی که عمده این اعتبارات برای ورزشگاه فوتبال است هزینه می‌شود تا نگرانی‌ها کمتر شوند.

به این ترتیب و با توجه به صحبت‌های وزیر ورزش، به نظر می‌رسد استادیوم یا به اصطلاح کاسه فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی، به خوبی بازسازی شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی