Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کفعمی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی افزود: مساله محوری که توسط بسیج دانشجویی مطرح و با تایید مقام معظم رهبری شکل گرفت، در راستای حل مشکلات مردم است و باید  همه به آن اهتمام داشته باشیم.

وی اضافه کرد: جوانان انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند که در سنگر دانشگاه با ارتباط مستقیم با اساتید که فرماندهان جنگ نرم هستند، عرصه مبارزه و جهاد را ترسیم و تبیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، بر تزریق امید به جامعه تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه در راستای اهداف آمریکا و تهی کردن جوانان کشور است بنابراین ایجاد امید ابتدایی‌ترین جهاد در فضای دانشگاهی و کشور است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: روسای دانشگاه‌ها نباید استقلال رای خود را فدای دیگران کنند.

سردار حبیب شهسواری با اشاره به اهمیت جذب افراد توانمند در جایگاه هیات علمی دانشگاه‌ها افزود: در جذب نیروی انسانی و هیات علمی تک بعدی نگاه نکرده و باید بر تخصص افراد توجه شود.

به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه، حجت منتظر خراسانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سازمان بسیج دانشجویی کشور آذربایجان غربی مقام معظم رهبری ارومیه ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سازمان بسیج دانشجویی کشور آذربایجان غربی انقلاب اسلامی ایران سازمان بسیج دانشجویی کشور آذربایجان غربی مقام معظم رهبری ارومیه ایالات متحده آمریکا آذربایجان غربی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین