Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم خواستار روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در تشریح طرح‌های قابل افتتاح شهرستان افزود: از  این تعداد ۳۲ طرح افتتاح و چهار طرح نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی بیان داشت: این طرح‌ها در حوزه مخابرات، راه، برق، ورزش وجوانان، عمران شهری و روستایی و آموزش است.
فرماندار بندر خمیر اظهارداشت: اجرایی تکنولوژی‌های مخابرات و پهنای باند همراه اول، اجرای بلوار و پارک ساحلی بندرخمیر ، توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق، بهره‌برداری از زمین های چمن فوتسال روستایی و افتتاح ساختمان سه دهیاری در بخش مرکزی از شاخص ترین طرح‌های افتتاحی دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواستار اضافه کرد: همچنین طرح‌های کارخانه سیمان سفید، مرکز جامع سلامت، یک واحد آموزشی در بندرخمیر و همچنین خانه بهداشت در بخش مرکزی کلنگ زنی می‌شود.
خواستار گفت: همچنین حدود ۱۰۰ برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بندر خمیر برای این ایام برنامه ریزی و پیش بینی شده است.
وی ابرازداشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه آثار دستی دانش آموزی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان، برگزاری شب شعر فجر، برگزاری رژه موتوری و خودرویی ، دیدار با خانواده شهدا ،برگزاری میز خدمت توسط مدیران در نقاط محروم، برگزاری گفتمان دینی، همایش روز جهانی تالاب ها و مسابقه‌های جت اسکی قهرمانی استان از جمله برنامه های دهه فجر است.
فرماندار یادآورشد: علاوه بر برنامه های یادشده، برنامه های دیگری نیز برای دهه مبارک فجر در سطح شهرستان بندرخمیر برنامه ریزی شده بود اما با توجه به وضعیت کرونا جهت جلوگیری از انتشار این ویروس بسیاری از آنان لغو شد.

برچسب‌ها افتتاح طرح طرح های عمرانی هرمزگان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح طرح های عمرانی هرمزگان افتتاح طرح طرح های عمرانی هرمزگان دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی

شهردار اصفهان گفت: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های شرق اصفهان بازدید کردیم، پروژه‌هایی که در حال انجام است و باید طبق زمان‌بندی پیش رود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد کمپ جدید گردشگری در شهر اصفهان گفت: این کمپ مکمل باغ فدک برای اسکان مسافران در این نقطه شهر است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پروژه‌های پسماند گزارش خوبی ارائه شد که بیشتر پروژه‌ها در حال انجام یا آماده آغاز است، تصریح کرد: امروز همچنین بازدید از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی چهارم در مناطق ۴ و ۶ شهرداری صورت گرفت که بخش عمده این پروژه در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته باید در بخشی از کار، پروژه‌هایی که از قبل در دست اقدام بود را بهره‌برداری می‌کردیم و بخش دیگر مطالعات و طراحی آغاز می‌شد، افزود: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، درواقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی که سال پیش آغاز شده باید با سرعت بیشتر به پایان برسد و آن‌ها که باید آغاز شود، سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، خاطرنشان کرد: سال جاری بیشتر اقدامات عملیاتی و اجرایی است، البته به اقتضای کارهای صورت گرفته، گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و چیزی که به سرانجام رسیده را تقدیم می‌کنیم.‌

کد خبر 748463

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار