Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:58:23 GMT

«بیرو» فیلم سفارشی نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۵۶۳

«بیرو» فیلم سفارشی نیست

به گزارش خبرنگار ایرنا، نشست خبری فیلم بیرو با حضور عوامل این فیلم در محل کاخ جشنواره برگزار شد.

مجید برزگر، تهیه‌کننده این فیلم، در پاسخ به این سوال که چطور از سینمای تجربی و مستقل به سمت ساخت فیلمی چون بیرو رفت، گفت: شرایط ساختن فیلم های مستقل دارد به آخر خودش می رسد. دو تا فیلم داشتم که به علت مرگ نامعلوم اجازه نمایش پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر افزود: بیرو نه جزو سینمای جریان اصلی است و نه فیلم سفارشی است و ادامه همان سینمای مستقل من است. من بعد از طراحی پروژه وارد پروژه شدم.

مرتضی علی عباس میرزایی، کارگردان فیلم بیرو، نیز گفت: راجع به سینمای مستقل همه امیدواریم این سینما دیده شود. به نظر من بیرو یک فیلم مستقل است.

عباس میرزایی در ادامه با بیان این که در ساخت بیرو آزادی عمل داشته، اظهار داشت: شما با فیلمی مواجه هستید که در سینمای حرفه ای خودمان چنین فرمی را نمی بینید. من می خواستم راجع به قهرمان دیگری فیلم بسازم. بیرانوند گزینه مناسبی است. از نسل حاضر است. با پول و پارتی به این موقعیت نرسیده است.

حسین بیرانوند بازیگر نقش دروازه‌بان تیم ملی ایران در فیلم بیرو نیز با اشاره به این که قبلا تجربه بازیگری نداشته، گفت: من و بیرانوند از یک ایل هستیم ولی فامیل نزدیک نیستیم. خودم دروازه بانی می‌کردم. در خرم آباد من را دیدند و تست بازیگری گرفتند و برای بازی در این فیلم انتخاب شدند.

گزارش درحال تکمیل است...

برچسب‌ها سینمای ایران جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر مجید برزگر پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر مجید برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت