Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@00:53:50 GMT

سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۶۶۷

سفر به فضا، هدیه ازدواج پسر دیوید بکهام!

گزارش‌ها حاکی از آن است که دوستان ‌این دو نفر قرار است بلیت یک سفر به فضا با هواپیمای شرکت “ویرجین گلکتیک”(Virgin Galactic) را به عنوان هدیه عروسی به آن‌ها تقدیم کنند.  

 به نقل از میرور، این دو قرار است در مراسمی مجلل در روز نهم آوریل با یکدیگر ازدواج کنند و گفته می‌شود دوستان ثروتمندشان قصد دارند یک بلیت ۴۰۰ هزار پوندی سفر به فضا برای آنها بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه به روزنامه میرور(The Mirror) گفت: برای خانواده نیکولا و بکهام کار آسانی است که اولین سفر وی‌آی‌پی(VIP) به فضا را برای این دو فراهم کنند.

ریچارد برانسون ۷۱ ساله، مالک شرکت ویرجین گلکتیک تابستان سال گذشته با فضاپیمای یونیتی خود به لبه فضا یعنی در فاصله(۸۵ کیلومتری از سطح زمین) سفر کرد. وی این ماموریت که یونیتی ۲۲ نام داشت را به همراه پنج تن از کارکنانش با موفقیت به انجام رساند.

 در این پرواز برانسون و سایر اعضای این ماموریت برای زمانی کوتاه بی‌وزنی را تجربه کردند و از ده‌ها پنجره داخل کابین به زمین و فضا نگاه کردند.

تصور می‌شود که نلسون، پدر میلیاردر نیکولا به راحتی می‌تواند با ریچارد برانسون ارتباط برقرار کند. این فرصتی برای بروکلین بکهام خواهد بود تا به علاقه خود یعنی عکاسی در فضا بپردازد.     

موشک یونیتی شرکت ویرجین گلکتیک از ترکیب یک سوخت جامد مبتنی بر کربن، ‌هیدروکسیل ترمینیتد پلی بوتادی ان(HTPB) و یک اکسیدکننده مایع به همراه نیتروز اکسید یا گاز خنده استفاده می‌کند.

فضاپیمای “ویرجین گلکتیک” نیز قابل استفاده مجدد است و این شرکت امیدوار است که پرتاب تجهیزات و افراد را به فضا از لحاظ اقتصادی و سازگاری با محیط زیست بهینه کند.

“ویرجین گلکتیک” در ماه مارس از اولین فضاپیمای نسل بعدی خود موسوم به “وی‌اس‌اس امجین”(VSS Imagine) رونمایی کرد.

این شرکت در آینده قصد دارد ناوگان فضاپیماهایی را که می‌توانند گردشگران را به هتل‌های فضایی برسانند، محققان را به آزمایشگاه‌های شناور در فضا منتقل کنند یا پروازهای قاره‌پیمای سریع السیر را انجام دهند، به بهره‌برداری برساند.

همچنین در سال ۲۰۱۷ شرکتی به نام “ویرجین اوربیت”(Virgin Orbit) تاسیس شد که در تلاش است ماهواره‌ها را با استفاده از همین سیستم پرتاب هوایی به مدار زمین بفرستد.

بیشتر بخوانید: واکنش کریس رونالدو به حواشی گرین‌وود؛ آنفالو! شکایت یوفا از یک پیتزافروشی به خاطر منوی غذایش! تلاش قلعه‌نویی برای جذب گزینه پرسپولیس!

۲۵۸ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیوید بکام ویرجین گلکتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی