Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزه کار از اجرای ۵۰۰ برنامه به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان و کانون های فرهنگی هنری در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: آذین بندی مساجد و محلات، غبار رویی مزار شهدا، اجرای طرح سه شنبه های تکریم (تکریم از خانواده های شهدا) از جمله دیدار با خانواده شهید راستگو مقدم، بازخوانی وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل، برگزاری جلسات خاطره گویی در مساجد، باز نشر و باز پخش وصیت نامه های شهدا و برگزاری مسابقه فرهنگی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در ایام‌الله دهه مبارک فجر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: برگزاری جشن انقلاب در منطقه مرزی درح و جشنواره بازی ها و غذاهای بومی و محلی، اجرای دوره آموزشی هنرهای دستی در خانه، برگزاری دوره آموزشی لعاب کاری و تزیین روی سفال و دوره آموزشی مربی گری نقاشی کودک، معرفی کتاب های متناسب با ایام در قالب اجرای طرح شنبه های با کتاب و برگزاری محافل «۱۰ شب ۱۰ مسجد» از دیگر این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، پخش سرودهای انقلاب از بلندگوهای مسجد قبل و بعد ازاذان، برپایی میز خدمت با حضور شهردار بیرجند، برگزاری شب شعر انقلاب، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری خاتم الانبیا و شهید حججی بیرجند و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای روستائیان از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال توسط کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

وی گفت: جلسات روایتگری با حضور فعالان و مبارزین انقلابی در مسجد، تولید یک قطعه سرود با موضوع نوجوان ایرانی آینده ساز ایران، ساخت نماهنگ با موضوع ملک سلیمانی، برگزاری محفل انس باقران کریم با حضور قاریان کشوری، برگزاری مسابقه کتابخوانی صعود چهل ساله، ماشین نویسی و نصب پوستر دهه فجر و بازخوانی موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران و باز نشر در فضاهای مجازی و مساجد از دیگر برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام سبزه کار به اجرای مشترک برخی از برنامه‌ها با همکاری دیگر اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر هم اشاره کرد و افزود: اعزام مبلغ به مناطق روستایی عشایری با محوریت نماز و مهدویت، برگزاری نشست های تخصصی نماز ویژه دانش آموزان و والدین در مدارس، برگزاری ۲۰ نشست تخصصی نماز ویژه خانواده ها در روستاها، برگزاری گردهمایی یاوران نماز و مهدویت، اجلاس های دانش آموزی نماز در شهرستان های استان، جشن تکلیف در مدارس روستایی و کم برخوردار، مسابقات کتابخوانی با عنوان نماز در کلام امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر نماز، توزیع بسته های معیشتی و اطعام مهدوی، اهدای کتب نماز و مهدوی به همت ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری کرسی های انقلابی، محافل انس با قرآن در سطح بقاع متبرکه و برگزاری مسابقه با موضوع بصیرت انقلابی را از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ذکر کرد و گفت: رونمایی از ۱۲ کتاب دفاع مقدس، برگزاری محافل ادبی در کتابخانه ها، نشست های شعرخوانی در کتابخانه ها، برپایی نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب در نماز جمعه ها از جمله برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های استان است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی جشن انقلاب، اجرای جشن با حضور هنرمندان استانی در بوستان های بیرجند، آذین بندی سطح شهر و برگزاری مسابقات فرهنگی در خانه معلم از جمله برنامه‌های شهرداری بیرجند است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح استان، برگزاری محافل انس با قرآن و جلسات خاطره گویی را از جمله برنامه‌های بسیج محلات اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است»،‌ اعزام مبلغ به مساجد و روستاها، جابجایی ائمه جماعات در مساجد در طول دهه، برگزاری کارگاه آموزشی هنگام ازدواج و اعزام روحانی به مناطق تلفیقی از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان در این ایام است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد جمله برنامه برگزاری مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان