Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، سیدحمید سجادی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این صعود واقعاً ارزشمند است. مجدداً تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله مبارک ملت بزرگ ایران و فدراسیون فوتبال باشد. برای تک تک ورزشکاران، اعضای تیم ملی و کادر فنی هم آرزوی سلامتی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به خاطر ویروس اومیکرون فردا از نعمت حضور هواداران محروم هستیم. ما تلاش و خواهش هم کردیم که اگر راهی دارد تجدید نظر شود، ولی موافقت نشد. البته این به خاطر رفاه حال همه عزیزان و رعایت استانداردهاست.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاران در مورد تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ما پیگیر هستیم و تا الان هم انصافاً از مجلس شورای اسلامی همکاری و دغدغه‌مندی از سوی تک تک نمایندگان به ویژه کمیسیون فرهنگی دیدم و امیدوارم با همفکری بهترین تصمیم اتخاذ شود.

سجادی در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس و اینکه یحیی گل‌محمدی در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند، گفت: اقدامات حمایتی انجام دادیم و در یکی دو روز آینده اثراتش منعکس می‌شود. من در جریان نیستم و از درون باشگاه‌ها خیلی خبر ندارم، ولی اقدامات حمایتی انجام دادیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه آیا با استعفای بیژن ذوالفقارنسب موافقت شده است یا خیر، تصریح کرد: هنوز این استعفا پذیرفته نشده است، ولی پیگیر هستیم. ما یکی دو نفر را در هیئت مدیره معرفی کردیم و قرار است حتماً هیئت مدیره تقویت شود و جای نگرانی وجود ندارد.

وی در ادامه به برنامه وزارت ورزش برای حمایت از فدراسیون فوتبال و تیم ملی در راه حضور پُر قدرت جام جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً برنامه ما حمایت از تیم ملی است و برنامه‌های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه‌ها هم فنی و مدیریتی است. حتماً سرمربی و همکاران‌شان برنامه مدون و ارزشمندی دارند. وقتی این تیم با این کیفیت این دوران را پشت سر گذاشته است، حتماً با برنامه آمده، ولی از اینجا به بعد راه دشوارتر است.

سجادی ادامه داد: از اینجا به بعد حریفان ما تیم‌های دست و پا بسته نیستند و ما باید متفاوت‌تر از ادوار گذشته ظاهر شویم. فکر می‌کنم انتظار مردم ما هم همین  است. از اینجا به بعد حمایت ما دو چندان خواهد بود و سعی می‌کنیم بیشتر در خدمت جوانان غیور باشیم. شبی که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد یک کشور خوشحال شد، حتی ایرانیان خارج از کشور. باز هم من تبریک می‌گویم. از حضور رسانه‌ها در کنار تیم ملی هم تشکر می‌کنم. وقتی شما در مورد مسائل مختلف سوال می‌کنید ما هم روحیه می‌گیریم و روحیه پاسخگو بودن را هم در خودمان تقویت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان یادآور شد: امروز با نمایندگان مجلس جلسه دارم و قرار است در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم که بحث اساس‌نامه فدراسیون فوتبال هم یکی از موضوعات این جلسه است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد