Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ را ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش طرفداری، سیدحمید سجادی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت:

این صعود واقعاً ارزشمند است. مجدداً تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله مبارک ملت بزرگ ایران و فدراسیون فوتبال باشد. برای تک تک ورزشکاران، اعضای تیم ملی و کادر فنی هم آرزوی سلامتی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود:

ما به خاطر ویروس اومیکرون فردا از نعمت حضور هواداران محروم هستیم. ما تلاش و خواهش هم کردیم که اگر راهی دارد تجدید نظر شود، ولی موافقت نشد. البته این به خاطر رفاه حال همه عزیزان و رعایت استانداردهاست.

سجادی در واکنش به سؤال خبرنگاران در مورد تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجلس شورای اسلامی توضیح داد:

ما پیگیر هستیم و تا الان هم انصافاً از مجلس شورای اسلامی همکاری و دغدغه‌مندی از سوی تک تک نمایندگان به ویژه کمیسیون فرهنگی دیدم و امیدوارم با همفکری بهترین تصمیم اتخاذ شود.

سجادی در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس و اینکه یحیی گل‌محمدی در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند، گفت:

اقدامات حمایتی انجام دادیم و در یکی دو روز آینده اثراتش منعکس می‌شود. من در جریان نیستم و از درون باشگاه‌ها خیلی خبر ندارم، ولی اقدامات حمایتی انجام دادیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه آیا با استعفای بیژن ذوالفقارنسب موافقت شده است یا خیر، تصریح کرد:

هنوز این استعفا پذیرفته نشده است، ولی پیگیر هستیم. ما یکی دو نفر را در هیئت مدیره معرفی کردیم و قرار است حتماً هیئت مدیره تقویت شود و جای نگرانی وجود ندارد.

سجادی در ادامه به برنامه وزارت ورزش برای حمایت از فدراسیون فوتبال و تیم ملی در راه حضور پُر قدرت جام جهانی اشاره کرد و گفت:

قطعاً برنامه ما حمایت از تیم ملی است و برنامه‌های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه‌ها هم فنی و مدیریتی است. حتماً سرمربی و همکاران‌شان برنامه مدون و ارزشمندی دارند. وقتی این تیم با این کیفیت این دوران را پشت سر گذاشته است، حتماً با برنامه آمده، ولی از اینجا به بعد راه دشوارتر است.

سجادی ادامه داد:

از اینجا به بعد حریفان ما تیم‌های دست و پا بسته نیستند و ما باید متفاوت‌تر از ادوار گذشته ظاهر شویم. فکر می‌کنم انتظار مردم ما هم همین  است. از اینجا به بعد حمایت ما دو چندان خواهد بود و سعی می‌کنیم بیشتر در خدمت جوانان غیور باشیم. شبی که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد یک کشور خوشحال شد، حتی ایرانیان خارج از کشور. باز هم من تبریک می‌گویم. از حضور رسانه‌ها در کنار تیم ملی هم تشکر می‌کنم. وقتی شما در مورد مسائل مختلف سوال می‌کنید ما هم روحیه می‌گیریم و روحیه پاسخگو بودن را هم در خودمان تقویت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان یادآور شد:

امروز با نمایندگان مجلس جلسه دارم و قرار است در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم که بحث اساس‌نامه فدراسیون فوتبال هم یکی از موضوعات این جلسه است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است