Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال امارات دیدار فردای تیمش مقابل ایران را یک فینال دیگر برای شاگردان برت فن‌مارویک دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، : کایو کاندو کوریا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال امارات مقابل ایران در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: ما یک فینال دیگر برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شانس رفتن به جام جهانی را داشته و به این رؤیا باور داریم. یک بازی داریم و تمام تلاش خود را برای این دیدار خواهیم کرد.

سوت دیدار ایران - امارات در دست داور عمانی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال تیم ملی تیم ملی امارات جام جهانی فوتبال تیم ملی تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی