Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:03:10 GMT

پنجره تراکتور در آستانه باز شدن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۱۵۸۴

پنجره تراکتور در آستانه باز شدن

مدیرعامل باشگاه تراکتور از پرداخت بدهی دو بازیکن خارجی سابق این تیم خبر داد تا به این ترتیب طی روزهای آینده پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان باز شود.

به گزارش ورزش سه، تراکتور مثل نقل و انتقالات تابستانی، با پنجره بسته وارد مارکت زمستانی شد تا پروژه تقویت تیم با وقفه مواجه شود. پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور که بعد از پرداخت بدهی سنگین این باشگاه بعد از شروع لیگ بیست و یکم باز شده بود، چندی پیش دوباره به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات سه بازیکن خارجی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلاش برای باز شدن پنجره از هفته گذشته شروع شد و شاهد پرداخت بدهی لی هری اروین، یکی از سه بازیکنی بودیم که پنجره به  دلیل شکایت آنها بسته شده است. رسانه رسمی باشگاه تراکتور دقایقی پیش به نقل از مدیرعامل باشگاه از پرداخت بدهی فورچونه و حمزاوی هم خبر داد تا پنجره سرخ پوشان در آستانه باز شدن قرار بگیرد.

 

میر معصوم سهرابی در خصوص پرونده دو بازیکن خارجی این باشگاه گفت: مطالبات فورچونه و حمزاوی پرداخت شد و خوشبختانه تائیدیه آن از طریق فیفا به باشگاه ارسال شده است. پیش از این تائیدیه پرداخت مطالبات اروین نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده بود.

 

به این ترتیب پس از طی مراحل اداری که احتمالا 48 تا 72 ساعت طول بکشد، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور باز خواهد شد تا این باشگاه بتواند با بازیکنان مورد نظر خود در مارکت زمستانی قرداد امضا کند.

 

تراکتور بعد از پرداخت بدهی سنگین اروین، بدهی ۱.۱ میلیون یورو به کوین فورچونه که این رقم با سود سالیانه و هزینه دادرسی به ۱.۳ میلیون یورو افزایش یافته بود را پرداخت کرد. همچنین سرخپوشان تبریزی بیش از صد هزار دلار به حمزاوی عکاشه پرداخت کردند تا تاییدیه باز شدن پنجره شان از سوی فیفا را دریافت کنند.

تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1400 پرداخت بدهی باز شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال