Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@02:28:14 GMT

برنج با وجود انکارها به ٨٠هزار تومان رسید!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۲۱۶۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو برنج هاشمی۷۰ تا ۷۸ هزار تومان، برنح کشت دوم طارمی محلی فریدونکنار ۸۰ هزار تومان، فجر درجه یک گرگان ۵۶ هزار تومان، دم سیاه صدری گیلان ۸۹ هزار تومان، علی کاظمی گیلان ۷۵ هزارت ومان، هاشمی دودی سنتی گیلان ۸۵ هزارتومان، شیرودی دودی سنتی اعلا ۶۳ هزار تومان و عنبربوی خوزستان ۴۱ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنج خارجی نیز در بازار ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان قیمت دارد.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار نیز هر کیلو برنج دم سیاه، طارم و هاشمی ۵۷ هزار تومان و انواع برنج خارجی تنظیم بازاری با قیمت هر کیلو ۱۲هزار و۵۰۰ تا ۲۰ هزار و۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

بر اساس گزارش کارگروه رصد و پایش قیمت اقلام اساسی و پر مصرف بازار کشور، در اول بهمن امسال قیمت هر کیلو برنج ایرانی با ۱۷ درصد افزایش نسبت به اوایل دی ماه به ۶۲ تا ۶۴ هزار تومان، برنج باسماتی پاکستان با یک درصد افزایش به ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان و برنج هندی ۱۱۲۱ با ۶ درصد افزایش به ۲۸ هزار و۵۰۰ تومان رسیده است.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد برنج کالاهای اساسی بازار قیمت برنج بازار برنج بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط چرا قیمت برنج گران شده است؟ پاکستان به دنبال تسخیر بازار برنج ایران؟ واردات یک میلیون تن برنج در سال ۱۴۰۰ برای تامین نیاز بازار افزایش دو برابری قیمت برنج افزایش ۱۳۶درصدی قیمت برنج خارجی آغاز عرضه گسترده برنج و روغن ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها برنج با وجود انکارها به ٨٠هزار تومان رسید! پرفروش ترین موبایل های ۵ میلیونی بازار (جدول) احتمال ساخت مسکن حمایتی ویلایی / جاماندگان چه کنند؟ بورس امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ / بورس تا چه زمانی صعودی خواهد بود؟ سامانه نوبت‌ دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد دمای بدن از چند به بالا خطرناک می شود؟ مدال آسیا سهم هندبال ایران نشد اسکوچیچ: با تمام توان به مصاف امارات می‌رویم چرا نباید به زخم بتادین بزنیم؟ جنگ ریزتراشه‌ها / رویارویی با غول چینی به رهبری آمریکا دولت اصلاحیه جریمه ها و حد نصاب ریالی قانون امور گمرکی را ابلاغ کرد ارتباط مصرف گوشت قرمز با بیماری ام اس یک میلیون بخاری فرسوده نوسازی می شود درمان سرطان کبد با روزه داری! توقف دلار در پیچ جاده برجام شروط عجیب وام بدون ضامن! طرح اصلاح قانون بازار این هفته دوباره بررسی می شود + عکس چند دوز واکسن کرونا تزریق شد؟ عوارض اوتمیل چیست؟ بنزین در امارات گران می شود ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ پرطرفدارترین موبایل های بازار چند؟ (جدول) مرندی: اختلافات مهم باقی مانده در مذاکرات بازداشت ۳مدیر به اتهام قبرخواری! طرح خرید خدمت سربازی مغایر اصل ۱۱۰ پیشنهاد افزایش ۳۵درصدی حقوق کارگران فروش خودروی ۵۰میلیونی به ۱۵۰ میلیون! گزارش تصویری آخرین تمرین ملی ‌پیش از بازی با امارات سفر یک هفته ای به کوش آداسی چند؟ (جدول) پایان تلخ یک تلخی بی پایان؛ خرید سربازی به کجا رسید؟ بهترین ورزشکار مرد سال ۲۰۲۱ تکلیف قیمت نان با افزایش دو برابری قیمت گندم چه می شود؟ زیر و بم یک چاپخانه در تهران + عکس تعطیلی مدارس سیرجان و نجف‌ شهر بخاطر کرونا امیر قطر به واشنگتن سفر می کند واکسیناسیون پرندگان برای مقابله با ویروس آنفلوآنزا آخرین تمرین تیم ملی با حضور وزیر ورزش ۷۷۰هزار میلیارد ریال اوراق توسط بانک مرکزی بازخرید شد وابستگی کره جنوبی به نفت خاورمیانه سقوط کرد وضعیت کرونایی جنوب کرمان در مرز هشدار "کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی" آغاز به کار می کند ۲۵۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی برای مناطق محروم واریز شد تصمیم گیری بر اساس رنگبندی درباره حضوری بودن مدارس تجمع فرهنگیان به‌دلیل اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی + فیلم آموزش استیکینگ (staking) رمزارز فانتوم (FTM) ۳G و ۴G اصلی ترین اینترنت ایرانی ها رشد مداوم قیمت «کایتا» چرا بعد از دو سال متوقف شد؟ پرخرج ترین بیماری جهان چیست؟ کارمندان چقدر عیدی می گیرند؟ تکلیف بازگشایی مدارس چه شد؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنج کالاهای اساسی بازار قیمت برنج بازار برنج هزار تومان قیمت برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، گلدمن ساکس با توجه به ریسک‌های ژئوپلیتیکی، پتانسیل افزایش قیمت طلا را به بالای ۳۰۰۰ دلار می‌بیند.
 

 سال ۲۰۲۴ شاهد افزایش قیمت طلا به سطوح بی‌سابقه بود، به طوری که فلز زرد در ماه گذشته به دلیل افزایش تقاضای جهانی در بحبوحه عدم قطعیت‌های اقتصادی و ژئوپلیتیکی از ۲۴۰۰ دلار در هر اونس فراتر رفت. نکته قابل توجه این است که راهبرد شناسان گلدمن ساکس بر این باورند که فضای مثبت بیشتری برای فلز امن وجود دارد و می‌گویند تا پایان سال به طور بالقوه می‌تواند از ۳۰۰۰ دلار فراتر رود.

قیمت طلا به دلیل ناآرامی‌های ژئوپلیتیکی و تقاضای بانک مرکزی افزایش یافت و یکی از محرک‌های اصلی این افزایش قیمت، تقاضای قوی برای طلا از سوی بانک‌های مرکزی جهانی و خانوار‌های آسیایی است. در چین، چالش‌های بهبود اقتصادی پس از همه‌گیری و کاهش ارزش یوان که طی سال گذشته حدود پنج درصد در برابر دلار آمریکا ریزش داشته است، طلا را برای مصرف‌کنندگان محلی گران‌تر می‌کند. با وجود این، مصرف‌کنندگان چینی و هم بانک مرکزی چین مشتاقانه به دنبال طلا هستند.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، بانک مرکزی چین ذخایر طلای خود را برای ۱۷ ماه متوالی افزایش داده است که در این مدت ۱۶ درصد افزایش داشته است. بانک مرکزی چین تنها در ماه مارس، ۱۶۰ هزار اونس طلا به ذخایر خود اضافه کرد. به همین ترتیب، کشور‌هایی مانند ترکیه، هند، قزاقستان و برخی در اروپای شرقی خریداران فعال طلا در سال جاری بوده‌اند.

این انباشت نشان‌دهنده روند گسترده‌تری در بین بانک‌های مرکزی جهانی برای تنوع بخشیدن به ذخایر و کاهش وابستگی خود به دلار آمریکاست. قیمت طلا در پایان آوریل شاهد عقب‌نشینی بود، اما در این هفته پس از اینکه سیاست گذاران فدرال رزرو احتمال کاهش نرخ بهره را دادند، احساسات صعودی بازگشت.

فدرال رزرو در آخرین نشست روز چهارشنبه، با توجه به پیش‌بینی، موضع نرخ بهره خود را حفظ کرد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، اظهار کرد که هرگونه تصمیم گیری در مورد نرخ بهره در آینده مبتنی بر داده خواهد بود، اما او افزود که افزایش نرخ در این مرحله بعید است.

اطمینان پاول که عملاً افزایش بیشتر نرخ بهره را رد کرد، به ماندن قیمت طلا در بالای ۲۳۰۰ دلار کمک کرد. نرخ‌های بهره پایین‌تر جذابیت طلا را افزایش می‌دهد، زیرا معمولاً بازدهی دارایی‌های با درآمد ثابت مانند اوراق قرضه را کاهش می‌دهد. در همین حال، تنش‌های ژئوپلیتیکی، به ویژه در خاورمیانه، علاقه سرمایه‌گذاران را به شمش افزایش داده است. طلا یکی از قدیمی‌ترین دارایی‌های امن محسوب می‌شود که در زمان ناآرامی‌ها و جنگ‌های ژئوپلیتیکی تقاضای زیادی داشته است.

قیمت طلا ممکن است از ۳۰۰۰ دلار فراتر رود.

راهبردشناسان گلدمن ساکس با استناد به تقاضای قوی برای طلا از سوی بانک‌های مرکزی بازار‌های نوظهور و خانوار‌های آسیایی، پیش‌بینی خود را حفظ کردند که این فلز گرانبها تا پایان سال به ۲۷۰۰ دلار در هر اونس تروی افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش ۱۷ درصدی است. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که اگر تحریم‌های مالی ایالات‌متحده با سرعتی مشابه از سال ۲۰۲۱ تشدید شود، قیمت طلا می‌تواند با ۱۶ درصد افزایش به ۳۱۳۰ دلار در هر اونس تروا افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا
  • پیش‌بینی مهم از آینده بازار طلا
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟