Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بارش های سیل آسا از ۱۱ دی ماه در استان هرمزگان موجب آسیب های بسیار به ارزش ۲هزارو ۵۰۰ملیایرد ریال به منازل مسکونی، زیرساخت ها و تخلیه برخی روستاها شد.

منوچهر دانشمند روز دوشنبه در نشست خبری افزود: افزون بر ۱۰ هزار بسته معیشتی، راه اندازی کاروان شادی در کمپ های اضطراری سیل زدگان، برپایی آشپزخانه در محل این کمپ ها و پخت و توزیع غذای گرم و توزیع پتو تنها بخشی از این خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعزام تعمیرگاه سیار امدادی برای تعمیر تجهیزات منازل سیل زدگان، تهیه لوازم خانگی از قبیل ۴۰۰ دستگاه بخچال، اجاق گاز، سرویس ظروف و اعزام کاروان سلامت برای وزیت رایگان بیماران و توزیع رایگان دارو بین سیل زدگان در قالب کاروان سلامت احسان هم بخش دیگری از این خدمتهاست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: ۳۰ تن بذر ذرت هم تأمین شده و در اختیار سازمان جهادکشاورزی هرمزگان قرار میگیرد، همچنین حدود ۷۰۰ راس دام سبک برای جبران خسارت از دست رفتن دام مردم در سیل و زمین‌لرزه اخیر هرمزگان تهیه شده که برخی از آن‌ها توزیع شده و برخی دیگر در قرنطینه قرار دارند و سپس توزیع می‌شوند.

دانشمند یادآور شد: سیل جاسک در سال ۹۸ تجربه اول این ستاد در زمینه خدمت رسانی به سیل زدگان در هرمزگان بود و اقدام های خوبی همچون برپایی آشپزخانه و توزیع غذای گرم، کاروان سلامت و افزون بر یک‌صد میلیارد ریال خدمت‌های سلامت داده شد.

وی اشاره کرد: این ستاد در سال ۹۹ هم اقدام های موثری در هرمزگان انجام داده و ۶ هزار میلیارد ریال در زمین‌های عمرانی و اجتماعی فعالیت کرد که می‌توان به احداث مدرسه و خوابگاه های دانش آموزی، احداث حوزه علمیه و کمک به آبرسانی در این استان اشاره کرد.

وی ابراز داشت: ۲۰ مراسم و رزمایش از قبیل توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و پویش های اجتماعی دیگر امسال هم انجام شده است.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان سیل بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان سیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان سیل بندرعباس سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند