Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان رستمیان روز دوشنبه در  آستانه دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

افزود: این گلزار شهدا ۳۹ شهید دارد که ۳۴ شهید آن متعلق به دوران دفاع مقدس و پنج شهید از مدافعان حرم هستند. 
وی اضافه کرد: مزار شهدای روستای چندار پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه  جاری در مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور خانواده  های معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان استانی و مردم شهیدپرور غبارروبی و گلباران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان البرز بیش پنج هزارو ۲۵۰شهیدتقدیم انقلاب کرده است.
 

برچسب‌ها ساوجبلاغ بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گلزار شهدا استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گلزار شهدا ساوجبلاغ بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گلزار شهدا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229538 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد