Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:05:16 GMT

رسمی؛ هافبک یوونتوس به تاتنهام پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۲۶۳۷

رسمی؛ هافبک یوونتوس به تاتنهام پیوست

رودریگو بنتانکور، هافبک یوونتوس، با امضای قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو به تاتنهام ملحق شد.

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات برای انتقال بنتانکور به لندن از چند روز قبل آغاز شده بود و در نهایت این دو باشگاه برای انجام این انتقال به توافق رسیدند.

این هافبک اروگوئه‌ای با قراردادی دائمی از بیانکونری جدا شده و به تاتنهام پیوست تا خریدی مهم و کلیدی برای آنتونیو کونته به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام به صورت جدی در تلاش است تا بتواند در پایان فصل در جمع چهار تیم صدر جدول قرار بگیرد و جذب این بازیکن می‌تواند دست این مربی ایتالیایی را برای انتخاب ترکیبش باز کند.

 

 

باشگاه یوونتوس اعلام کرده که بنتانکور با قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو به تاتنهام فروخته شده و این مبلغ قرار است در طی سه سال به این باشگاه پرداخت شود. در قرارداد این بازیکن همچنین بند پاداش شش میلیون یورویی دیده می‌شود.

این بازیکن 24 ساله یکی از بازیکنان ثابت خط میانی مکس آلگری در طول این فصل بوده اما هرگز نتوانست آنطور که باید و شاید توجه این مربی ایتالیایی را به خود جلب کند که حالا از خرید دنیس زکریا، هافبک بروسیا مونشن گلادباخ، به عنوان جانشین او بسیار راضی و خوشحال است.

بنتانکور از زمان پیوستن به یوونتوس از بوکاجونیورز در سال 2017 تا به حال 181 بازی با پیراهن این تیم انجام داد. او در طول این مدت سه گل به ثمر رساند، 18 پاس گل ارسال کرد و سه اسکودتو و دو جام قهرمانی کوپا ایتالیا نیز در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

 

تاتنهام یوونتوس رودریگو بنتانکور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام یوونتوس رودریگو بنتانکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد