Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – خبرورزشی – در حالی که پیش از این اعلام شده بود باشگاه انگلیسی هال سیتی قصد دارد مهاجم سابق استقلال را در ازای مبلغی در حدود ۵ میلیون یورو جذب کند اما انتقال صیادمنش به این تیم قرضی خواهد بود.

صیادمنش از چند روز پیش در انگلیس حضور دارد و تستهای پزشکی را هم با موفقیت در این تیم پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم امروز در تمرین هال سیتی هم حاضر شد اما عدم اعلام رسمی قرارداد او با هال سیتی سؤال برانگیز شده بود.

باشگاه فنرباغچه در بیانیه خود نوشت: «اللهیار صیادمنش تا پایان فصل به صورت قرضی به هال سیتی یکی از تیم‌های چمپیونشیپ پیوست. برای ورزشکارمان که امروز قرارداد رسمی‌اش امضا و مراحل نقل و انتقالاتش انجام شده است آرزوی موفقیت داریم.»

به این ترتیب بحث سهیم شدن استقلال از این انتقال منتفی است چرا که صیادمنش به صورت قرضی جدا شده است. درصورتی که انتقال ۵ میلیون یورویی صیادمنش انجام می شد نزدیک به یک میلیون یورو نصیب استقلال می شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هال سیتی فنرباغچه اللهیار صیادمنش خبر ویژه فنرباغچه نقل و انتقالات اروپا هال سیتی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هرتابرلین بعد از امروز(دوشنبه) اعلام کرد، آیمن بارکوک، بازیکن این باشگاه، شنبه شب در یک کلاب شبانه مورد حمله قرار گرفته است.

طبق اطلاعاتی بیلد، بارکوک چندین بار از ناحیه صورت مورد اصابت قرار گرفته و دچار شکستگی‌های متعددی از جمله شکستگی بینی و استخوان گونه شد.

در بیانیه مطبوعاتی باشگاه آلمانی آمده است:"دیروز وقتی فهمیدیم که آیمن بارکوک به دلیل جراحات از ناحیه صورت باید به بیمارستان منتقل شود و این خبر وحشتناکی بود.

آیمن دیروز(یکشنبه) یک عمل موفقیت آمیز داشت اما فعلاً در دسترس تیم نخواهد بود. این موضوع در همان شب توسط پلیس پیگیری شد. برای ایمن آرزوی بهبودی سریع داریم و امیدواریم که او به زودی به زمین بازگردد."

این بازیکن 25 ساله در حال حاضر به صورت قرضی از باشگاه ماینتس در هرتابرلین بازی می‌کند. انتقال قرضی او در انتهای فصل به پایان می‌رسد.

بارکوک از ابتدای سال تاکنون 13 بازی برای هرتابرلین در تمامی مسابقات انجام داده است. او در برد 3-2 مقابل پادربورن یکی از گلزنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!