Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - جلسه فوق العاده ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار و با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، بخشداران مرکزی و یزدان آباد، ماشاءالله عربپور رئیس مرکز بهداشت و جمعی از مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صادق زاده فرماندار زرند با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی شهرستان به قرمز و ورود به موج ششم بیماری ضمن تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی همشهریان نظارت کامل ادارات و سازمان‌ها بر زیرمجموعه‌های خود را خواستار شد.

علی صادق زاده با اشاره به سرعت انتشار سویه امیکرون، می‌گوید: حالت انفجاری شیوع امیکرون میتواند شهرستان را به چالش جدی بکشد.

او با اشاره به تفویض اختیار کامل به ستاد کرونای شهرستان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا همه پای کار باشند.

صادق زاده با بیان اینکه برای جلوگیری از انتشار و شدت گرفتن بیماری هر محدودیتی نیاز باشد اعمال خواهیم کرد، افزود: با توجه به نزدیکی به سال جدید و مشکلات و شرایط اقتصادی کسبه و مغازه داران، اگر وضعیت ادامه دار باشد ناگزیر به تعطیلی و اعمال محدودیت برای اصناف نیز خواهیم بود.

او از بازاریان خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از پذیرش افراد فاقد ماسک جلوگیری کنند.

به گفته‌ی علی صادق زاده فرماندار زرند با اشاره به اینکه بیشترین مبتلایان به این سویه در سنین پایین بوده اند اظهار داشت: تعطیلی یک هفته‌ای مدارس در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

ماشاءالله عربپور رئیس مرکز بهداشت با بیان اینکه شهرستان زرند جزو ١۶ شهرستان دارای وضعیت قرمز در سطح کشور می‌باشد گفت: متأسفانه عادی انگاری همشهریان اصلی‌ترین دلیل شیوع می‌باشد.

او با بیان اینکه واکسن شدت بیماری را کم می‌کند، اما از ابتلا به بیماری جلوگیری نمیکند، ادامه داد: تنها ۸۵ درصد همشهریان واکسن زده اند و نزدیک به ۱۷ هزار نفر از همشهریان هنوز دز اول هم تزریق نکردند.

عربپور با بیان اینکه از اول بهمن ماه تا کنون ۴۰۰ مورد مثبت قطعی در زرند داشته ایم می‌گوید: اگر روند صعودی ابتلا ادامه دار باشد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خدمت رسانی دچار مشکل خواهند شد.

او بابیان اینکه سرعت و شدت سرایت پذیری سویه امیکرون ۶٠ برابر سویه دلتاست گفت: ظرفیت بخش آی سیو‌های بیمارستان‌های زرند نیز در حال تکمیل است و متأسفانه در هفته‌های آینده پیش بینی میشود آمار مرگ و میر نیز بالا خواهد رفت.

او در پایان بر لزوم تسریع در امر تزریق واکسن توسط همشهریان جهت عبور از بحران پیک ششم تاکید ویژه کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی علی صادق زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه