Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیسی ها می گویند که انتقال مهاجم گابنی آرسنال به بارسلونا منتفی شده اما در اسپانیا گفته شده که بلوگرانا هنوز هم در حال تلاش است. 

پیر امریک اوبامیانگ مهره ای است که بارسلونا تا آخرین ساعت نقل و انتقالات زمستانی برای جذبش تلاش می کند. 

طرفداری | لحظه ای که پیر امریک اوبامیانگ وارد شهر بارسلونا شد، خیلی ها این انتقال را تمام شده می دیدند اما ساعاتی بعد دیوید اورنشتین، خبرنگار سرشناس و نزدیک به باشگاه آرسنال مدعی شد که توافقی میان دو باشگاه صورت نگرفت و پرونده انتقال بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسپانیا اما گزارش ها و مصاحبه های متعددی منتشر شده اند که در امیدواری بلوگرانا خبر می دهند. ابتدا نگاهی داریم به مصاحبه جدید خوان لاپورتا با موندو دپورتیوو:

اوبامیانگ؟ دوست داریم او را به خدمت بگیریم، کار دشواری در پیش داریم اما هنوز امیدواریم. هر چیزی ممکن است. او ابتدا باید مشکلش با باشگاه آرسنال را حل کند و شرایط مناسب رقم خوردن انتقال را فراهم سازد. او می داند که ما به دنبالش هستیم و در حال تلاش برای یافتن راه حل مناسب است. من خوشبین هستم.

از آنجا که وضعیت اوبامیانگ به آینده عثمان دمبله وابسته است، ساعات آتی و شرایط وینگر فرانسوی در این انتقال اهمیت خاصی دارند. لاپورتا در خصوص دمبله می گوید:

به دنبال یافتن بهترین راه حل موجود هم برای خودمان و هم برای او هستیم. 

رافا یوستی، نائب رئیس باشگاه هم گفته است:

دمبله؟ هنوز چند ساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی فاصله داریم. 

رادیو کاتالونیا گزارش داده که اوبامیانگ هنوز در بارسلونا حضور دارد، باشگاه تست پزشکی را آماده کرده و خود بازیکن قصد ندارد فعلا به لندن برگردد. جلسه ای میان سران بارسلونا و نماینده اوبامیانگ که هم اکنون در شهرک ورزشی بارسا حضور دارد، برگزار شده. مذاکرات میان باشگاه ها همچنان در جریان است و بارسلونا می خواهد مانع اصلی انتقال که دستمزد این بازیکن و قوانین سقف دستمزد هستند را از پیش رو بردارد. پیر امریک اوبامیانگ خودش شخصا به باشگاه آرسنال اصرار می کند که اجازه خروج به وی بدهند. گاردین و فابریتزیو رومانو نیز از سرگیری مذاکرات بارسلونا و آرسنال را تایید کرده اند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس یحیی گل محمدی برمی گردد؛ سرمربی سرخ پوشان طی دو روز آینده در تمرین سارقین خانه فرهاد مجیدی هنوز دستگیر نشده اند تعجب آرسنال از سفر پیر امریک اوبامیانگ به بارسلونا پاری سن ژرمن و رد پیشنهاد عجیب بارسلونا برای معاوضه دمبله با نیمار / RTL

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیر امریک اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال را مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد