Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی رییس کل دادستری استان مرکزی با اشاره ورود دستگاه قضا تشکیل پرونده قضایی در مورد دریده شدن کارگر باغ وحش اراک توسط شیر‌ها در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر عنوان کرد.

حوالی ظهر روز گذشته این اتفاق دلخراش رخ داد و براثر حمله یکی از شیر‌های باغ وحش اراک کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوانات دچار سانحه شد که به محض وقوع حادثه دلخراش مرگ کارگر باغ وحش اراک، دادگستری استان مرکزی به این موضوع ورود کرد و اقدامات قضایی در این خصوص صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات برای بررسی قصور و تقصیر‌های احتمالی مدیران و مسئولان از جهت استاندارد‌های لازم برای این باغ وحش در حال انجام است و دادگستری استان مرکزی با جدیت در حال پیگیری موضوع است که آیا این اتفاق صرفا در اثر اشتباه سهوی رخ داده یا مسببان دیگری دارد.

رییس کل دادستری استان مرکزی در پایان گفت: این کارگر ۳۸ ساله بر اثر باز شدن درب اول محل غذا دهی شیر‌ها مورد حمله یکی از شیر‌ها قرار گرفت و متاسفانه جان خود را از دست داد و دادگستری استان مرکزی به محض اطلاع اقدامات قضایی خود را آغاز کرد و ضمن تشکیل پرونده قضایی، بازپرس دادگستری برای بررسی جوانب امر از لحظات ابتدایی در محل حضور یافت.

نصرالله اسفندانی نگهبان باغ وحش اراک که ظهر دیروز هنگاه غذا دادن به شیر‌ها در باغ وحش اراک با حمله شیر‌ها از پا درآمد یک خدمه با تجربه و از فعالان محیط زیست بود که حدود ۲۰ سال در باغ وحش اراک به تیمار حیوانات مشغول بود و دو فرزند دارد.

دو شیر نر وماده پس از حمله به نیروی خدماتی باغ وحش اراک در محوطه رها بودند که سرانجام با تلاش‌های ماموران آتش نشانی و نیروی انتظامی زنده گیری شدند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باغ وحش اراک حمله شیرها باغ وحش اراک استان مرکزی شیر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر