Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحال حاضر سویه اومیکرون ۹۹.۹ درصد از کل موارد ابتلا به کووید ۱۹ را تشکیل می دهد.

به گزارش برنا؛ طبق گزارش محققان، کشور آمریکا در هفته گذشته میانگین روزانه ۲۲۰۰ مرگ ناشی از کروناویروس را در این کشور ثبت کرد که بیشتر از تعداد مرگ و میر روزانه ثبت شده در دو ماه پیش در طول موج دلتا بود.

به گفته محققان، این بالاترین تعداد مرگ و میر از فوریه ۲۰۲۱ است، زمانی که ایالات متحده در حال خروج از موج زمستانی موارد ابتلاء بود و تنها چند ماه از واکسیناسیون گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان بهداشت می‌گویند که اومیکرون به طور کلی علائم خفیف‌تری نسبت به سویه های قبلی ایجاد می‌کند، اما تعداد مرگ و میر زیاد است زیرا این سویه به سرعت گسترش می‌یابد و تعداد زیادی از افراد را مبتلا می‌کند.

«رابرت اندرسون»، رئیس مرکز تحقیقاتی آمار مرگ و میر در مرکز ملی آمار بهداشت، می‌گوید: «سویه اومیکرون نسبت به سویه های قبلی کمتر کُشنده است، اما از آنجائیکه این بیماری عفونی‌تر است و به افراد بیشتری سرایت می‌کند، احتمال مرگ و میر زیادی وجود دارد.»

نتایج مطالعه نشان داد که در طول موج اومیکرون، ۹ مرگ به ازای هر ۱۰۰۰ مورد ابتلاء گزارش شده است، در حالیکه ۱۳ مرگ در هر ۱۰۰۰ مورد در موج دلتا و در طول موج مرگبار زمستان گذشته ۱۶ مرگ در هر ۱۰۰۰ مورد بوده است.

محققان همچنان بر واکسیناسیون و استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی تاکید دارند. کارشناسان بهداشت می‌گویند که بسیاری از مرگ و میرها و بستری شدن در بیمارستان در میان افراد واکسینه نشده رخ می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ ایالات متحده واکسیناسیون زمستان ماسک بیمارستان اومیکرون مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم) طرز پخت برنج سرخ شده با تخم مرغ توسط آشپز ژاپنی (فیلم) طرز پخت کتلت مرغ و تخم مرغ به سبک آشپز ژاپنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!