Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:07:04 GMT

۴کشته در تصادف شدید پراید و نیسان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۴۱۱۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  مهر، یوسف وطن  با اشاره به تصادف شدید دو خودروی پراید و نیسان در سیاهکل، اظهار کرد: برخورد شدید این دو خودرو سبب واژگونی و گیر کردن سرنشینان در خودروها شد.

وی با بیان اینکه چهار نفر در این حادثه به علت شدت جراحت در دم جان خود را از دست دادند، ادامه داد: آتش نشانان با تلاش و برشکاری خودرو اجساد را از ماشین خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تصادف تصادف مرگبار تصادف شدید سیاهکل تصادف با مشین تصادف با خودرو بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط تصادف زنجیره‌ ای در محور اهواز ـ خرمشهر ۱۰قربانی گرفت تصادف مرگبار در محور قدیم ساوه-تهران سه کشته و ۲ مصدوم در تصادف جاده ای در بیجار تصادف زنجیره‌ ای در جاده ملایر به همدان + فیلم مرگ یک نفر و مصدومیت ۳ فر در تصادف رانندگی در آران و بیدگل جزییات تصادف زنجیره ای در خوزستان ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها منظره خارق‌العاده از روی قله اورست + فیلم اومیکرون از کجا آمده است؟ حداقل حقوق معلمان اعلام شد مدارس کدام استان ها غیرحضوری شد؟ قیمت تن ماهی (جدول) حرکت عجیب معاون روحانی + فیلم تمام مسائل کشور را مثل دولت قبل به مذاکرات گره نمی‌زنیم مدارس سمنان مجازی شد بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد تلاقی کویر و دریای بندر تنگ + فیلم پسر عموی اومیکرون هم آمد جاروبرقی پارس خزر ۴ میلیون تومانی (جدول) آموزش حضوری مدارس مشهد تعطیل شد آژانس تا توافق به اطلاعات تاسیسات جدید اصفهان دسترسی ندارد صبا فولاد خلیج فارس شرکت برتر صادرات گرا پرتاپ یک خودرو از ارتفاع ۴۵ متری بر روی یک ترامپولین + فیلم حذف طرح خرید سربازی به دلیل تعارض با قانون اساسی ارزان قیمت ترین یخچال سامسونگ چند؟ (جدول) احتمال افزایش آمار اومیکرون به ۱۰۰ هزار مبتلا در روز عمده‌ترین دلیل مرگ‌ها در ۳۰ سال گذشته تشدید سامانه بارشی در کشور همراه اول، پیشرو در جبران عقب‌ماندگی‌ها در عرصه فضای مجازی کشور رشد اقتصادی آمریکا در سال اول ریاست جمهوری بایدن منتظر یارانه جدید نباشید بهترین راه جلوگیری از اومیکرون گل محمدی در اینستاگرام: قوی‌تر برمی‌گردیم! تور زمینی و هوایی کرمان ویژه نوروز ۱۴۰۱ (جدول) قول وزیر صمت به رهبری برای رفع کاستی ها قیمت لوازم خانگی با حقوق کارمند و کارگر همخوانی ندارد پرونده خرید سربازی بسته شد / می‌فروشیم ولی نمی‌فروشیم! فدرال رزرو، بازار مسکن را بهم ریخت جدیدترین اتو های بخار چند؟ (جدول) روایت آماری عجیب وزیر صمت از کاهش قیمت ۱۵۰۰ قلم کالا خانه وارونه در کلمبیا + فیلم وزیر کشور هم به جرگه دستور دهندگان کنترل قیمت پیوست هوای البرز آلوده می شود احتمال از سرگیری مذاکرات وین با حضور روسای هیات‌ها حضور رهبر معظم انقلاب بر مزار مرحوم هاشمی رفسنجانی اومیکرون به شکل سرماخوردگی ظاهر می‌شود دست رد جوان آمریکایی به پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک جشنواره فیلم فجر در البرز برگزار می شود پیش بینی قیمت طلا و سکه؛ قفل برجام بر بازار پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ تصمیم بزرگ / تهران-واشنگتن، نزدیک‌تر از همیشه بهترین رادیاتور پنلی را چند بخریم؟ (جدول) قیمت روز محصولات ایران خودرو / پژو ۲۰۰۸‌ ارزان شد (جدول) فروش خودروی خارجی در تهران با دلار ۱۰۸ هزار تومانی! تولید خودرو امسال چقدر بود؟ تخفیف بلیت قطار شامل چه کسانی می شود؟ پراید امروز چند شد؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف تصادف مرگبار تصادف شدید سیاهکل تصادف با خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ ۲ تن درپی وقوع دو تصادف رانندگی در معابر پایتخت در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات دو تصادف رخ داده در معابر تهران در شب گذشته گفت: متاسفانه در شب گذشته، دو تصادف در تهران رخ داد که  در جریان آن دو تن جان خود را از دست دادند. 

 مرگ موتورسوار در کورس با پراید

وی با اشاره به جزئیات یکی از تصادفات افزود: در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته در محدوده شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، قبل از خیابان مالک اشتر، یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که با یک موتورسیکلت کوروس ناگهانی گذاشت در این کوروس، ناگهان موتورسیکلت با قسمت عقب اتوبوس درحال حرکت برخورد کرد.

شریفی گفت: بر اساس گفته شاهدان، راننده پراید به جای اینکه به کمک هموطن خود یعنی راکب موتورسیکلت بشتابد؛ صحنه تصادف را ترک کرده و از محل متواری شد. متاسفانه این برخورد باعث شد راکب موتورسیکلت جان خود را از دست بدهد اما اگر راننده پراید به کمک این فرد می رفت ممکن بود این فرد نجات پیدا کند. 

فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر

وی با اشاره به دومین تصادف که به فاصله ۱۰ دقیقه پس از حادثه قبلی رخ داد، گفت: در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته، تصادف دیگری نیز  در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان آزادی رخ داد. در این تصادف، یک دستگاه خودرو پراید با عابرپیاده که مردی ۳۵ ساله است؛ برخورد کرد که متاسفانه در جریان آن  عابرپیاده بلافاصله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

وی درباره مجازات راننده متواری از صحنه تصادف افزود: بر اساس ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی، هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند؛ حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  از رانندگان خواست در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و فوتی در سطح معابر، قبل از هرگونه اقدامی، خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس و اورژانس تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول