Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کتان در واکنش به گزارش تسنیم گفت: ۵۰ میلیارد ریال ویژه ساماندهی سگ‌های ولگرد تخصیص داده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، این خبرگزاری در گزارشی تحت عنوان "برنامه‌ریزی شهرداری کاشان متناسب با تعداد سگ‌های ولگرد نیست" به مشکلات ناشی از یک ولگرد در کاشان پرداخته بود که واکنش رئیس کمیسیوندخدنات شهری شورای شهر کاشان را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وجود سگ.های ولگرد در کاشان اظهار داشت: شهرداری در ادوار گذشته این سگ ها را می کشت اما در شرایط فعلی امکان این کار را ندارد و از این جهت مکانی برای نگهداری این سگ‌ها در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه نگهداری سگ‌های ولگرد هزینه های قابل توجهی را به دنبال دارد، افزود: با همه شرایط خدمات شهری شهرداری کاشان طرح ضربتی را آغاز کرده و توسط پیمانکار سگ‌ها را جمع.آوری و برای سال آینده بودجه پنج میلیارد تومانی برای ساماندهی این سگ‌های ولگرد در نظر گرفته شده است.

پرسه سگ‌های بلاصاحب در بیخ گوش پایتخت/ مسئولان جولان سگ‌ها در باقرشهر را دریابندانتقاد امام جمعه موقت شهرکرد از سگ‌گردانی جوانان در شهر/ این فرهنگ برای یک جامعه مسلمان زیبنده نیستجمع‌آوری سگ‌های ولگرد در منطقه 19

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کاشان با بیان اینکه این کمیسیون بیشتر بحث نظارت و سیاست‌گذاری را بر عهده دارد، ابراز داشت: مردم شهر دغدغه های درستی در حوزه محیط زیست شهری دارد به نحوی که آلودگی‌های مختلفی را به دنبال دارد و یکی از این آلودگی‌ها، آلودگی ناشی از ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان است.

وی با بیان اینکه بازدیدهایی به صورت هفتگی از بخش‌های مختلف شهر مرتبط با موضوع خدمات شهری در دستور کار قرار دارد، گفت: کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی دیدار چهره به چهره با مردم را در دستور کار قرار داده چراکه معتقد است مشکلات مردم با حضور در میان آنان احصا و شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سگ های ولگرد شهری شورای خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند