Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   در طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب و همزمان با آراستگی و آذین بندی شهر‌ها و روستاها،صدا و سیمای خراسان شمالی ویژه برنامه‌های متنوع این ایام را در بخش‌های خبری، رادیو، تلویزیون و فضای مجازی آغاز کرده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: "خیابان انقلاب پلاک ۴۳" عنوان برنامه‌ای است که از نهم بهمن ماه از ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمید قربانی جم گفت: برنامه مشترک صدای استان و سیمای استان با عنوان " صبح انقلاب" از صبح  امروز آغاز می شود.

 زنگ خدمت، عنوان برنامه‌ای برای انعکاس بهتر خدمات و دستاورد‌های دستگاه‌های استان است. مستند‌های انقلاب، سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی با موضوع انقلاب هم در این دهه پخش خواهد شد.

پویش‌های متنوعی برای روایت بهتر این جشن مردمی برای اقشار مختلف، تدارک دیده شده است.

انعکاس گسترده جشن انقلاب از سراسر استان، از رویکرد‌های مهم شبکه استانی اترک در ویژه برنامه‌های دهه فجری است. به طوری که از ۱۰۰ نقطه استان، ۱۰۰ تصویر به این مناسبت انعکاس خواهد یافت.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا