Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری و احمد محمدی‌زاده آمده است: ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر یادآور دورانی است که روح و جان ملت ایران عزیز و کشورهای مستضعف جانی تازه گرفت، سرسپردگی و مزدوری شاه به آمریکا شیطان بزرگ و بی توجهی و تحقیر مردم از سوی رژیم شاهنشاهی رنگ باخت و کاخ‌های پوشالی استبداد فروریخت، دهه فجر فرصتی بس گرانبها است تا ضمن پاسداشت ارزشهای امام، شهدا و انقلاب، بار دیگر به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با یاد آوری خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی به مردم، به برکت دولت قوی و مردمی ایران، بذر امید، کار، تلاش و جهاد را نیز در جامعه بکاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و سومین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که دولت قوی و مردمی ایران با اقتدار کشور را در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار داده و ادامه این مسیر نیازمند وحدت، همدلی و انسجام مردم و مسئولان است تا از این طریق اهداف نظام به ثمر نشسته و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران طعم این توفیقات را بچشند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا، به نوبه خود فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را محضر صاحب الامر و العصر و الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم نجیب و ولایتمدار استان بوشهر تبریک عرض می‌کنیم.

کد خبر 5413893

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران استاندار بوشهر بوشهر احمد محمدی زاده دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف خراسان رضوی مشهد برف و کولاک انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم