Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی-محلی، برنامه‌های این فدراسیون را در دهه فجر تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی-محلی، محمدتقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون، همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 31 هیئت استانی و انجمن‌های زیرمجموعه فدراسیون به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های باشکوه مختلفی را  تدارک دیده‌اند تا مانند همیشه خانواده بزرگ ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در صحنه انقلاب حضور پررنگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی-محلی ادامه داد: حضور در گلزار مطهر شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، برگزاری مسابقه عکس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه ورزش روستاها و عشایر، برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی - فرهنگی با رویکرد ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی-محلی، برگزاری بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در روستاها و عشایر، برگزاری مسابقه جام ستارگان فوتوالی ایران، انتخاب جوان برتر در حوزه ورزش روستایی و بازی‌های بومی-محلی، برگزاری دوره های مربیگری درجه سه بازی‌های بومی-محلی در استان‌ها، اجرای طرح ساختار قامتی در سطح روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی در خانه‌های ورزش روستایی سراسر کشور، اهدای بسته‌های کمک مومنانه، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، تقدیر از فعالان ورزش روستایی و بازی‌های بومی-محلی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشور جامعه ورزش روستایی در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن بخشی از برنامه‌های این فدراسیون در ایام الله دهه فجر است.

مراسم 12 بهمن در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش ورزش روستایی و بازی های بومی محلی فدراسیون ورزش روستایی پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین

مهدی جلوخانی مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: واکسینه شدن این تعداد طیور روستایی در فاز دهم طرح واکسیناسیون با به کارگیری از توان نیرو‌های دولتی و با اولویت روستا‌های اطراف مزارع صنعتی طیور و روستا‌های با جمعیت بالای طیور بومی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور با هدف پیشگیری و کنترل بیماری نیوکاسل در جمعیت طیور روستایی، مرحله دهم واکسیناسیون در جمعیت طیور بومی استان اجرا شد.

جلوخانی با اشاره به اهداف عمده این طرح گفت: ارتقا سطح ایمنی طیور بومی، پیشگیری از وقوع بیماری و همچنین کاهش انتشار ویروس بیماری نیوکاسل از مخازن طبیعی به واحد‌های صنعتی و همچنین کاهش کانون‌های این بیماری در مزارع صنعتی و کمک به تولید و معیشت روستاییان از اهداف طرح واکسیناسیون طیور روستایی بود.

به گفته این مسئول، بیماری نیوکاسل یکی از مهمترین بیماری‌های ویروسی در طیور است که ضمن ایجاد تلفات در جمعیت طیور، خسارات اقتصادی زیادی را در واحد‌های پرورش نیمچه‌های گوشتی و مزارع مرغ تخمگذار به دنبال دارد.

وی افزود: مهمترین راه پیشگیری از بروز این بیماری انجام برنامه واکسیناسیون و رعایت اصول بهداشتی و امنیت زیستی در پرورش و نگهداری طیور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد