Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدف از تشکیل این گروه تجاری، تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تأمین کنندگان محصولات با کیفیت اروپایی و همچنین ارائه خدمات مهندسی فروش و پس از فروش پروژه‌های ساختمانی و صنعتی در بازار تأسیسات ایران بوده است. این شرکت با بهره‌مندی از متخصصین مجرب و توانمند در طی سال‌های پربار فعالیت خود موفق به همکاری با سازمان‌ها و صنایع مهم و حضور در بسیاری از پروژه ­های عظیم خصوصی و ملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آبتین، نماینده رسمی گراندفوس، دانفوس و زیلمت در ایران

شرکت آبتین به جهت ارائه یک محصول ارزنده که از تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند بوده و دارای بهترین کیفیت با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای همچون CO۲ باشد، با مطالعه و موشکافی به دنبال همکاری با برندهای مطرح در زمینه فعالیت خود بوده و در این راستا مفتخر به اخذ نمایندگی از معتبرترین و بزرگترین کمپانی‌های اروپایی نظیر گراندفوس، دانفوس و زیلمت شده است.

این شرکت در سال ۲۰۱۰ موفق به کسب نمایندگی فروش از شرکت Grundfos دانمارک گردید. شرکت گراندفوس بزرگترین شرکت تولید کننده انواع پمپ‌های ساختمانی و صنعتی در جهان بوده و در زمینه تولید انواع پمپ‌های سیرکولاتور، تقویت فشار، فاضلابی و ... فعالیت دارد.

در سال ۲۰۱۳ شرکت آبتین اقدام به اخذ نمایندگی از شرکت Danfoss دانمارک به عنوان یکی از تولیدکنندگان بسیار بزرگ و خوش سابقه محصولات متنوع سیستم‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های کنترلی ساختمانی و صنعتی در جهان نمود. شرکت آبتین در زمینه انواع شیرآلات کنترلی دو راهه، سه راهه و بخار، شیرهای کنترل مستقل از فشار PICV، شیرهای بالانسینگ، سنسورها و سوییچ ها، ترموستات، تجهیزات کامل کنترل هوارسان، گرمایش از کف و ... با شرکت دانفوس که از لحاظ کیفیت و مطابقت با استانداردهای روز دنیا زبانزد است، همکاری دارد.

این شرکت همچنین نمایندگی شرکت Zilmet ایتالیا تولید کننده منابع تحت فشار را دارد.

حضور شرکت آبتین در پروژه‌های بزرگ کشور

در طول سالیان متوالی شرکت آبتین با تأمین نیاز اکثر پروژه‌های شاخص کشور جایگاه خود را به عنوان بزرگترین نماینده شرکت گراندفوس در ایران قطعی نمود و با توسعه سازمان خود با تأسیس کارخانه پیشرفته مونتاژ انواع بوستر پمپ‌های آبرسانی و آتش نشانی و همچنین تابلوهای کنترلی توانست گامی بزرگ در ارائه محصولاتی مطابق با استانداردهای روز اروپا بردارد. همچنین دغدغه همیشگی ارائه بهترین خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان محترم به ایجاد یک واحد مستقل به نام آبتین سرویس منجر شد.

در نهایت تلاش ما بر این اصل استوار است تا بتوانیم با ارائه راه حل های فنی روز دنیا و گارانتی و وارانتی مورد تأیید بزرگترین تولید کنندگان اروپایی شرایط ایجاد همکاری نامحدود را فراهم آوریم.

گراندفوس، برندی کارآمد، فراتر از کلاس جهانی

شرکت گراندفوس با تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون پمپ، پیشرو در ارائه بهترین و مناسب‌ترین راه حل در انتخاب انواع الکتروپمپ در جهان است. پمپ‌های سیرکولاسیون گراندفوس با کاربرد گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع مانند سایر پمپ‌های سانتریفیوژ که برای مصارف صنعتی و تأمین آب استفاده می‌­شوند و نیز پمپ ‌های فاضلابی و دوزینگ پمپ­ها محصولات اصلی گراندفوس را تشکیل می ‌دهند. گراندفوس بالاترین بازدهی و بیشترین میزان صرفه‌جویی را در میان سایر پمپ‌ها داراست. گراندفوس دائماً تلاش می­‌کند تا محصولات خود را سازگار با مصرف‌کننده تولید کند، همچنین با صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ راندمان بالا هم محیط زیست و هم مصرف‌کننده را به‌طور چشم‌گیری بهره‌­مند می­‌گرداند.

گراندفوس به مقوله تحقیق و توسعه مستمر اهمیت خاص می­‌دهد. در این خصوص از آخرین فناوری­های صنایع پمپ­‌سازی استفاده نموده، و با موسسات عالی، دانشگاه­‌ها در تماس بوده و به منظور پیشرفت و توسعه، دانش و تجربیات خود را به روز می­‌نماید. همچنین گراندفوس پمپ­های استاندارد، موتورهای مستغرق و نیز موتورهای پیشرفته برای حفاظت و کنترل پمپ­ها را عرضه می‌کند. امروزه گراندفوس با پوشش بیش از ۵۰% از فروش بازار جهانی، بزرگترین تولیدکننده الکتروپمپ­های سیرکولاتور در جهان است.

علاوه بر بازدهی کم الکتروپمپ‌ها، مستهلک بودن الکتروپمپ‌ها و همینطور انتخاب نادرست یک پمپ برای یک کاربری مخصوص منجر به مصرف بی‌رویه انرژی خواهد شد. تحقیقات نشان می دهد که میانگین پتانسیل صرفه‌جویی انرژی به ازای هر پمپ برابر ۱۵,۷۲۵ kWh است که معادل CO۲ منتشر شده از سه اتومبیل در یک سال است. از اقداماتی که طی دهه‌های اخیر در راستای کاهش مصرف انرژی صورت گرفته، معرفی کلاس بازدهی IE (International Efficiency) در خصوص الکتروموتورهای AC است که طی آن مصرف‌کننده‌ها ملزم به استفاده یا عدم استفاده از الکتروموتورها به علت میزان بازدهی عملکردشان است. بر این اساس موتورهای الکتریکی از نظر راندمان به پنج کلاس متفاوت از IE۱ (راندمان استاندارد) تا IE۵ (راندمان فوق العاده عالی) که بالاترین کلاس بازدهی تعریف شده است، تقسیم‌بندی می‌شوند. الکتروپمپ‌های گراندفوس از حداقل ملزومات استانداردها، فراتر رفته و با تولید الکتروپمپ‌های با بازدهی بالا به کلاس بازدهی IE۵ نیز دست یافته است.

گراندفوس با به کار بردن راه‌حل‌های هوشمندانه و سیستم‌های بهینه برای چالش‌های موجود در صنایع مختلف و یا حتی تاسیسات انواع ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی می‌تواند مقادیر مصرف انرژی را به طرز چشمگیری کاهش دهد، بی آنکه از کیفیت سیستم و آسایش مصرف‌کننده بکاهد.

"در گراندفوس ما هیچگاه از به چالش کشیدن خود برای سریع‌تر یافتن راه‌حل‌های بهتر دست نمی‌کشیم؛ و برای رسیدن به اهدافمان گام‌های جسورانه‌ای برمی‌داریم که هیچ‌کس دیگری توان و شهامت برداشتن آنها را ندارد" (گراندفوس)

دانفوس، رهبری مسیر تحول پایدار

سفر دانفوس به مهندسی فردا در ۱ سپتامبر ۱۹۳۳ آغاز شد، زمانی که Mads Clausen دانفوس را در مزرعه پدر و مادرش در نوردبورگ دانمارک تأسیس کرد. از آن زمان تا به امروز، این کسب‌وکار از یک شرکت انفرادی به یکی از تامین‌کنندگان پیشرو در جهان و ارائه‌دهنده راه حل‌های نوآورانه با رویکرد کاهش مصرف انرژی برای چندین صنعت در بازارهای مختلف رشد کرده است. در حقیقت راه‌حل های مهندسی در Danfoss باعث می‌شود استفاده از منابع در راه‌های هوشمندانه‌تری اتفاق بیفتد.

اشتیاق برای راه‌حل‌های نوآورانه در کمپانی دانفوس از شیر انبساط ترموستاتیک برای سیستم‌های تبرید تا یکی از اولین ترموستات‌های رادیاتوری جهان برای سیستم گرمایش تا تولید انبوه کانورترهای فرکانس برای اولین بار و تا تله ماتیک امروز همچنان ادامه دارد.

این شرکت بیش از ۲۷۰۰۰ کارمند اختصاصی در سراسر جهان داشته و با ۷۱ کارخانه در ۲۰ کشور دنیا در زمینه تولید محصولات مختلف فعال است. محصولات دانفوس با توجه به گستردگی و کیفیت بالا در حدود ۱۰۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند. تولیدات این شرکت در زمینه‌های تبرید، گرمایش، سرمایش، اینورتر، اندازه‌گیری و کنترل دما و فشار، پمپ‌های فشار بالا، سیستم اطفاء حریق و ... است.

کد خبر 1598453

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: الکتروپمپ ها شرکت آبتین مصرف انرژی مصرف کننده راه حل پمپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمدصادق خیاطیان به همراه جمعی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی، صبح امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ضمن نشست با اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی هشتگرد، از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک بازدید کرد.  

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، در گفتگو با مدیران عامل و مسئولان این شرکت‌های دانش‌بنیان، دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات و پیگیری درخواست‌های این شرکت‌ها را صادر کرد.  

شهرک صنعتی هشتگرد با وسعتی بالغ بر ۲۵۰ هکتار، در فاصله ۹۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

 دکتر محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز از ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی‌ها و دستاورد‌های این شرکت‌ها قرار گرفت.

خیاطیان با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد گفت: این مجموعه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واحد‌های صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرک مشغول فعالیت هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: درحال حاضر ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی هشتگرد مشغول فعالیت هستند که دستاورد‌های بسیار قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک در راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که از مطالبات جدی واحد‌های صنعتی بوده است، مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: شرکت دانش‌بنیان الکترونیک افزار آزما که در حوزه طراحی و تولید انواع کنتور‌های دیجیتال پیشرفته برق فعالیت می‌کند، علاوه بر ایفای نقش در زمینه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف برق، ۱۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و توان تولید ۶ میلیون کنتور در سال را دارد و محصولات تولیدی خود را به کشور‌های مختلفی صادر کرده است.  

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت دانش‌بنیان همراه پوشش نیز با طراحی و نصب سیستم کنترل مهار شن روی ۳۵ حلقه چاه نفت در جنوب کشور (طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۲۴)  باعث شده است که بیش از ۷۲ هزار بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شود که ارزش‌افزوده بسیار بالایی برای کشور به همراه داشته است.

خیاطیان در پایان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال‌زایی و رفع نیاز‌های اساسی کشور ایفا می‌کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌های متعددی را برای تبدیل شرکت‌های نوپا به شرکت‌های نوآور و فناور تدارک دیده است که بزودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها