Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رسمی جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) به میهن اسلامی در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، در سالروز ورود تاریخی بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلام به میهن عزیرمان ایران ، برگزاری جشن ها و برنامه های بزرگداشت دهه فجر در استان سمنان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز جمعی از مردم و مسئولان با حضور در گلزارهای شهدای این استان به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با امام راحل و شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم تجدید پیمان کردند.

 

امام راحل(ره) برای مبارزه با بی عدالتی قیام کرد

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امام راحل در عمل به انجام وظیفه در تمامی امور، با خلوص نیت و آرامش قلبی، اهتمام راسخ داشتند.

وی با اشاره به اینکه  ما در راه انقلاب، شهدای محراب و شهدای گلگون کفن زیادی را تقدیم کردیم، افزود: برای ادامه دادن راه امام(ره)، باید ویژگی های یاران امام در راه پیروزی انقلاب را در خود تقویت کنیم.

مطیعی با بیان اینکه عدالت و عدالت محوری از نکات کلیدی بود که همواره مورد تاکید امام راحل نیز قرار داشت، اظهار کرد: امام راحل(ره) به منظور مبارزه با بی عدالتی، قیام کردند و تا پایان عمر با برکت خویش، به دنبال اجرای عدالت بودند.

 نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: امروز هرکسی در هر جایگاه و منصبی قرار دارد، باید با فساد مبارزه کرده و به دنبال اجرای عدالت باشد.

 شب و روز مسئولان باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با بیان اینکه در بهمن سال ۱۳۵۷ نایب امام زمان(عج) وارد فرودگاه مهرآباد شد و مورد استقبال خیل عظیمی از مردم قرار گرفت، اظهار کرد: در روز رحلت امام نیز خیل عظیمی از پیروان امام عظیم الشان، پیکر پاک ایشان را بدرقه کردند که نشان از ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی دارد.

استاندار سمنان در ادامه افزود: روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاک دستی و فساد ستیزی، از ویژگی های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همگان باید در این راستا گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه شب و روز ما باید در راه خدمت گزاری به مردم صرف شود، بیان کرد: کار کردن، خادمی، خدمتگزاری و نوکری برای مردم جمهوری اسلامی، بالاترین شان و منزلت است.

هاشمی همچنین تصریح کرد: مردم در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف نظام، با وجود تمام مشکلات و نگرانی ها، وفاداری خود را به خون شهدا، امام‌راحل و اتقلاب ثابت کردند.

همچنین امروز مراسم زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس استان سمنان نیز به صدا درآمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است