Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: جوانان و نوجوانان و دانش‌آموران نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در آئین نواختن زنگ انقلاب اسلامی  در دبیرستان دخترانه کوثر سمنان اظهار داشت: ارزش‌های انقلاب باید برای نسل جدید جامعه تببین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طول این سالها در مسیر انقلاب موانع و مشکلات بسیاری به وجود آمد گفت:  اما صاحب این انقلاب حضرت مهدی(عج) است و شاهدیم که انقلاب مسیر پیش روی خود را با سرعت، دقت و عزت به پیش می برد و انشالله انقلاب اسلامی متصل به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

وی گفت: موضوع سلامت مردم یکی از اولویت‌های دولت انقلابی است و با توجه به شیوع اومیکرون مردم باید تزریق دوز سوم واکسن را جدی بگیرند چرا که تزریق دوز سوم از گسترش بیماری جلوگیری می‌کند.

استاندار سمنان افزود: حفظ سلامت دانش آموزان برای ما امری ضروری است و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

هاشمی گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تزریق دُز سوم واکسن و استفاده از ماسک راهکارهای موثر در مقابله با کرونا و سویه جدید است.

دانش‌اموزان حضور پررنگی در مبارزات علیه طاغوت داشتند

مدیرکل اموزش و پرورش استان سمنان نیز با بیان اینکه همه ساله آئین نواختن زنگ انقلاب همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود گفت: زنگ انقلاب باعث می‌شود تا نوجوانان و نسل جوان ما با واژگانی مانند انقلاب، شهادت، ایثار، انقلاب اسلامی  آشنا شوند.

محمد دستورانی بر ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت:باید نوجوانان و نسل آینده با آرمان‌های انقلاب و شهدا آشنا شوند.

وی گفت: سمنان 612 شهید  دانش آموز و 124 معلم شهید و فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده است.

مدیرکل اموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: در جریان پیروزی انقلاب دانش‌آموزان استان سمنان نقش زیادی داشتند و در مبارزات ستم شاهی شهدایی را تقدیم  انقلاب کردند.

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر آئین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور عالی‌ترین مقام اجرایی استان برگزار می‌شود.

زنگ انقلاب در مدارس استان اردبیل نواخته شدزنگ انقلاب در مدارس نواخته شدزنگ انقلاب در جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری نواخته شد

در این آئین علاوه بر استاندار سمنان، مدیر کل اموزش و پرورش و همچنین دیگر مسئولان استان سمنان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان سمنان زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است