Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - زهرا آهنگرزاده گفت: عصر امروز بارش‌های رگباری در مناطق جنوبی و بخش‌هایی از مرکز خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین صفر تا ۱۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. بر اساس نقشه‌های هواشناسی، این استان امروز (سه‌شنبه) و فردا تحت تاثیر سامانه ناپایدار سرد و بارشی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: همچنین در ساعات شب بارش‌ها در نواحی سردسیر به ویژه در نواحی شمالی استان به شکل برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در فعالیت این سیستم، از عصر امروز تا عصر فردا سرعت باد افزایش می‌یابد به گونه‌ای که در برخی مناطق استان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و امروز نیز احتمال وزش باد همراه با گرد و خاک به ویژه در نوار شرقی استان وجود دارد.

آهنگرزاده گفت: از فرداشب تا روز پنجشنبه وضعیت جوی این استان پایدار و آرام می‌شود.

آهنگرزاده گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

او گفت: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

به گفته او بیشترین شدت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته در تربت‌حیدریه با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی استان بارش رگباری شدت وزش باد خراسان رضوی درجه سلسیوس دمای هوای وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است