Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کرم‌الله جانی‌پور در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان گفت: در محور یاسوج_ بابا میدان بارش برف و مه گرفتگی شدید گزارش شده است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در محور یا سوج_ اصفهان بارش‌ها به صورت باران است، افزود: در محور یاسوج_کاکان شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در محور یاسوج_ سی‌سخت، یاسوج_ شیراز، یاسوج_ باغچه‌سادات و یاسوج_ مارگون_ لوداب بارش‌ها به صورت برف است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سایر محورها بارش باران و برف گزارش شده، گفت: رانندگان تجهیزات ایمنی و وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ راه روستایی به دلیل بارش برف و باران مسدود شده افزود: محور پاتاوه_ دهدشت(محدوده پل زیرنا) و یاسوج_ سپیدار_ سرفاریاب مسدود شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس بارش باران و برف پاتاوه به دهدشت بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بر اثر ورود سامانه بارشی اخیربه استان، شاهد بارش شدید باران در محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
مرتضی شیروانی افزود: همه گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌ها در مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، درصورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد