Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در مراسم محوری سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران و آغاز چهل و سومین سالگرد دهه مبارک فجر اظهارداشت: ملت ایران قبل از انقلاب ۱۳۵۷ محیطی ناآرام، فاقد هویت اجتماعی و بی بندوبار را سپری می کردند که با پیروزی انقلاب، عزت و شرف به مردم برگشت و مردم جایگاه واقعی خود را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کاپیتولاسیون گوشه کوچکی از ذلت رژیم پهلوی بود که دشمنان قصد داشتند با این سیاست حیثیت نظام را از بین ببرند که ملت ایران با اقتدار با این نوع از زورگویی مبارزه کرد.

 استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان از ایران حق توحش می‌خواستند، گفت: رفتار آنها پر از تبعیض بود و بی عدالتی اجتماعی و بی بند و باری را ترویج می‌دادند و تمدن را در برهنگی می دانستند.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) وقتی که در سال ۱۳۴۲ حرکت انقلابی خود را آغاز کرد کمتر کسی فکر می کرد که با نبود پشتیبانی مرد این حرکت به سرانجام برسد، اما امام راحل به خوبی از تاثیرگذاری مردم آگاه بود و قطار انقلاب را همراه مردم به پیروزی رساند.

حسین نژاد اضافه کرد: مردم ایران نیز به سرعت از آرمان های مکتب انقلابی امام خمینی(ره) آگاه شدند و روز به روز با اطلاعیه و بیانیه های امام راحل مسیر انقلاب را شناختند و اعتراضات گسترده برگزار شد و وظیفه انقلابی خود را عملیاتی کردند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت انقلابی امام راحل موجب خشم دشمنان شد و استکبار مجبور به توطئه و کودتا علیه انقلاب ایران شد که مردم اجازه نفوذ را ندادند و به خوبی با انقلاب همراهی کردند.

استاندار خراسان شمالی افزود: رسیدن به جایگاه امن و مستقل کنونی، ملامت های زیادی را برای مردم ایران به همراه داشت و جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی، صدام کافر را به صحنه آورد تا با جنگی تحمیلی به مردم ایران، ارزش های انقلاب را کمتر جلوه دهد.

وی اضافه کرد: فرزندان گهواره ای امام خمینی(ره) به مدت هشت سال در صحنه مبارزه با جنگ تحمیلی که توسط عراق شکل گرفت جنگیدند و چنان شکوهمندانه مبارزه کردند که جهانیان دست تسلیم را بلند کردند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: تمامی رشادت های مردم در طی انقلاب برگرفته از حرکت های مردمی بود و این درس بزرگی برای مسوولان نظام است تا در تمامی کارها مردم را در اولویت قرار دهند.

وی گفت: اجازه ندهیم تا دشمنان ما را از وحدت، انسجام و ولایتمداری دور کند و بدانیم که تمامی توطئه ها و تحریم ها با پشتوانه مردمی با شکست مواجه می شوند.

حسین نژاد ادامه داد: اکنون مردم ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمون های مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و شکوه قرار دارد و خواستار عدالت جهانی است و باید از این حرکت باشکوه حمایت کرد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی دهه فجر خراسان شمالی امام خمینی مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است