Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:39:12 GMT

ذات دستاوردهای انقلاب عدالت در ابعاد مختلف آن است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۶۴۷۵

ذات دستاوردهای انقلاب عدالت در ابعاد مختلف آن است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در آیین نمادین گلبانگ انقلاب که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: عدالت یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بی شک عدم عدالت در هر زمینه ای بیشتر از هر چیز دیگری انسان را آزار می دهد لذا در شکل گیری انقلاب مردم طالب عدالت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عقلانیت را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: قوه تفکر، انسان را وادار می کند که تحت سلطه استکبار نباشد و میهن دوستی، پیشرفت و افتخار به استقلال کشور، ثمره عقلانیت است، امروز کشور ما با وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات فراوان در زمینه‌های مختلف با پیشرفت های خوبی مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان معنویت را یکی از دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالاتر از سایر دستاوردها دانست و گفت: این دستاورد بزرگ به برکت شکل گیری نظام اسلامی بدست آمده است.

وی از همه آحاد جامعه وبویژه دانش‌آموزان خواست حول سه محور عقلانیت، عدالت و معنویت مطالعه کرده و به آن عمل کنند.

همزمان با فرا رسیدن ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر، گلبانگ چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همگام با سراسر کشور در مدارس استان کردستان طنین انداز شد.

از ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی (ره) تا ۲۲ بهمن ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود، امسال چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران کردستان امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران کردستان امام خمینی انقلاب اسلامی ایران کردستان امام خمینی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید

سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرتلاش ایران در تحقق مبحث چهارم سند تحول در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌آید و دانشمندان فضایی ما چندین ماهواره را با اهداف مختلف در این سال با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

به گزارش ایسنا، این پیشرفت‌ها تا جایی بوده که حالا ایران جزو ۶ کشور دارای این فناوری قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از دستاوردهای هوافضای کشورمان در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

منبع: کانال لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است