Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) زنگ مدارس فهرج نواخته و فریاد الله اکبر در فهرج طنین انداز شد همچنین به مناسبت ورود حضرت امام و آغاز دهه مبارک فجر رژه موتوری در فهرج برگزار شد.

گلزار شهدای فهرج به مناسبت آغاز دهه پیروزی انقلاب اسلامی غبار روبی و عطر افشانی شد و شرکت کنندگان این مراسم با نثار فاتحه و شاخ‌های گل از مقام شامخ شهدا قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج در این مراسم ها با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایمان و توکل به خدا و کار برای رضای خدا از عوامل پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه فهرج می گوید: حضرت امام خمینی (ره)به خداوند تکیه کرد و شعار نه شرقی و نه غربی را  محور کار خود قرار داد و اولین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا بود.

امام جمعه فهرج در ادامه گفت: دومین رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود.

آقا ملایی در ادامه بر اطاعت از ولایت مطلقه فقیه تاکید کرد و گفت: ولایت مطلقه فقیه بزرگترین هدیه به ملت ما است.

او می گوید: اگر بخواهیم این معجزه قرن را حفظ کنیم باید ایمان به خدا و اطاعت از ولایت فقیه و وحدت کلمه را سر لوحه کار خودمان قرار بدهیم.

امام جمعه فهرج گفت: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین گام دوم انقلاب است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تبیین گام دوم انقلاب استفاده کنیم و امروز حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی واجب است و امروز چشم دنیا به انقلاب ما است و انقلاب اسلامی امید همه مستضعفین و مسلمان است و وظیفه ما برای ادامه راه شهدا و حضرت امام یک وظیفه انقلابی و شرعی است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زنگ انقلاب دهه فجر امام جمعه فهرج پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا