Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید یوسفی گفت: این ویژه برنامه توسط بسیج دانشجویی استان فارس به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور اساتید برجسته و مطرح کشوری برگزار می‌شود.

او افزود: این برنامه بصورت مجازی و با شرکت کنندگانی از بین دانشجویان سراسر کشور از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه جاری، همه روزه ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس به بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحقق دولت اسلامی، اندیشه سیاسی امامین انقلاب اسلامی و جریان شناسی شکل گیری انقلاب اسلامی از سرفصل‌های برنامه دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: دشمن شناسی و استکبار ستیزی، انقلاب اسلامی و فضای مجازی، تهدید ها و فرصت‌ها، غیرت دینی، نماد انقلابی گری، دانشجوی انقلابی، پرچم دار عدالت طلبی و آرمان خواهی، دیپلماسی میدان، عزت ملی، واکاوی کارنامه ۴۳ ساله جمهوری اسلامی ایران و نقش دانشجو در آینده پژوهی انقلاب اسلامی از دیگر سرفصل‌های این برنامه کشوری است.

یوسفی ادامه داد: دانشجویانی که قصد شرکت در این دهه نشینی را دارند، یک پیامک حاوی نام، نام خانوادگی و نام دانشگاه خود را به شماره ۰۹۳۷۸۱۳۴۹۲۰ ارسال کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در این دهه نشینی، گواهی حضور معتبر اعطا می‌شود.

کد خبر 5414176

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا بارش برف انقلاب اسلامی ایران خراسان رضوی مشهد شیراز برف و کولاک انقلاب اسلامی دهه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان