Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:47:14 GMT

رضاوند به باشگاه استقلال رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۶۸۳۶

رضاوند به باشگاه استقلال رفت

هافبک استقلال دقایقی پیش در محل این باشگاه حضور یافت.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند هافبک استقلال دقایقی پیش در محل این باشگاه حضور یافت. رضاوند برای مذاکره و جلسه با مسئولان این تیم به باشگاه رفت تا تکلیف خود را برای حضور در فولاد خوزستان مشخص کند.

گفتنی است قرار است رضاوند با صالح حردانی مدافع فولاد معاوضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آرش رضاوند فولاد خوزستان آرش رضاوند استقلال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو

به گزارش "ورزش سه"، تقابل با ذوب آهن در هفته ۲۶ می‌رفت تا کام آبی پوشان پایتخت را تلخ کند اما انجام یک بازی هجومی در نیمه دوم آب رفته را به جوی بازگرداند.

هرچند استقلال با چنگ و دندان توانست صدرنشینی اش را حفظ کند و ابتکار عمل قهرمانی را همچنان در دست داشته باشد اما آنها به تنبیه شدن در بدترین و حساس‌ترین مقطع فصل خیلی نزدیک بودند.

شروع بازی و جاگیری شاگردان نکونام روی توپی که مالکیتش در اختیار خودشان بود به خوبی این مساله را آشکار می‌کرد که آنها از نظر ذهنی و روحی متزلزل وارد زمین شده اند. شاید اتفافات چند روز اخیر پیرامون مالکیت و مدیریت چنین وضعیتی را در استقلال بوجود آورده بود اما دلیل آن هرچه که می‌خواست باشد، اینجای فصل کوچکترین اشتباه می‌تواند به بزرگترین حسرت تبدیل شود.

وقتی دقیقه یک مسابقه، مدافع تیم مرتکب خطای فاحش منجر به کارت زرد می‌شود و هنوز بازی به دقیقه ۱۰ نرسیده به میهمان موقعیت تک به تک ۶۰ متری داده می‌شود چنین عملکرد مبتدیانه‌ای بسیار تعجب آور است! آبی‌ها الان نیازی به ارائه بازی هجومی و زیبا ندارند که از همان ابتدای مسابقه با تمام نفرات در زمین حریف حضور پیدا کنند. آن هم در روزی که حریف در آغاز دیدار، میل و اراده‌ای برای رسیدن به دروازه‌اش ندارد.

البته استقلال خوش شانس بود که روی مصدومیت ایمان سلیمی ناچار به بیرون کشیدن او در همان نیمه اول شد چرا که شماره ۶ آبی‌ها به هیچ وجه مناسب کار هجومی نیست و صرفا می‌شود روی او به عنوان یک بازیکن مخرب حساب کرد.

تعویض‌های دیرهنگام استقلال پس از زدن گل تساوی هم می‌رفت به گل دوم ذوب آهن ختم شود. به طوری که در ۲۰ دقیقه پایانی با خستگی مفرط خط میانی، میهمان فرصت پیدا کرده بود روی دروازه حسینی موقعیت‌های خطرناک بسیاری ایجاد کند. هرچند دست خالی نکونام روی نیمکت بی‌تاثیر نبود. جایی که سرمربی آبی‌ها در هفته‌های پایانی با بدشانسی محض از داشتن مهمترین نفراتش (یامگا، سیلوا، سهرابیان و مهدی پور) محروم باشد.

آنچه البته گره کار آبی‌های پایتخت را باز کرد حضور دو فوتبالیست حرفه‌ای و موثر در ترکیب این تیم بود. ماشاریپوف که در کلاسی بالاتر از سایر هم تیمی‌ها فوتبال بازی می‌کند و بلانکویی که قدرتمند و مفید در زمین عمل می‌کند.

توجه داشته باشید که هیچ یک ازین دو بازیکن کارآمد، از ابتدای فصل در ترکیب تیم حضور نداشتند اما آنچنان موثر و موفق ظاهر شدند که تبدیل به مهره‌های کلیدی تیم شوند.

نکونام و شاگردانش که به خوبی می‌دانند رقیب سنتی یعنی پرسپولیس سایه به سایه آنها را در صدر تعقیب می‌کند و در این رقابت مهیج پا پس نمی‌کشد باید بدانند با تکرار نمایش پراشتباه نیمه اول برابر ذوب آهن زحمات یک فصل را بی‌نتیجه خواهند کرد.

مهدی بشکنی

دیگر خبرها

  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!