Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو تأکید و دعوت چندباره رئیس‌جمهور برای معرفی مصادیق انتصابات «فامیلی» و «اتوبوسی» در دولت جهت صدور دستور «رسیدگی» و «پیگیری»، بخشی از انتصابات دولتی رسانه‌ای شده که در مظان اتهام «فامیلی» یا «اتوبوسی» بودن قرار دارند، در دو جدول ذیل بازتاب داده شده است.

لازمه شفاف‌سازی اقناعی و شائبه زدایی پیرامون این انتصاب‌ها، پاسخگویی به چند سؤال کلیدی است: اولاً، این انتصابات انجام شده یا کذب است؟ ثانیاً، انتساب‌های فامیلی رسانه‌ای شده، واقعیت دارد یا خیر؟ ثالثاً، اگر انتصاب‌ها و انتساب‌ها، خلاف واقع نیست، مستند رعایت شایسته‌سالاری در گزینش آنان چیست؟

بدیهی است، ارائه پاسخ مستند و اقناعی دولت سیزدهم به این سؤالات، می‌تواند، ارزیابی رئیس‌جمهور که انتقادها از انتصابات فامیلی را شایعات ناشی از «عملیات روانی» دانسته‌اند، اثبات کند و افکارعمومی را به این یقین برساند که برخلاف مطالب پرتعداد رسانه‌ای، از انتصابات فامیلی و اتوبوسی در دولت، خبر و نشانی نیست و منصوبان با معیار شایستگی، برگزیده شده‌اند و به‌ این‌ ترتیب، با بلاموضوع شدن اتهامات و انتقادات کنونی، ضریب اعتماد به شخص رئیس‌جمهور و اعضای کابینه، افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

«چراغ سبز» رئیسی به ادامه «چراغ خاموش» انتصابات فامیلی _ رفاقتی 

فعال سیاسی حامی رئیسی : رئیس جمهور واقعیت آشکار انتصابات فامیلی را انکار نکند / گزارش دروغ به او داده اند

21217

کد خبر 1598556

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتصابات فامیلی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم انتصابات فامیلی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم