Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:52:00 GMT

«مردم»، «رهبری» و «وحدت» سه عامل پیروزی انقلاب بود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۷۱۹۹

«مردم»، «رهبری» و «وحدت» سه عامل پیروزی انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز به میمنت سالروز ورود تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی و آغاز ایام اله دهه فجر زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستان در مدارس نهاوند نواخته شد.

امام  جمعه نهاوند در این مراسم  با بیان اینکه ۱۲ بهمن روزی به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: ایران اسلامی دارای تاریخی کهن بوده که با ورود اسلام این تاریخ پررنگ‌تر و افتخارآمیزتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا با اشاره به تاریخ سلطه استکبار جهانی و دیگر ایادی شرق و غرب تا قبل از انقلاب در ایران گفت: در حالی که بلوک شرق و غرب در تلاش برای حفظ شرایط موجود در ایران بودند، خیزش انقلابی در کشور اتفاق افتاد و کشورمان را از یوغ ستمگران آزاد کرد.

وی با بیان اینکه مردم، رهبری و وحدت کلمه سه عامل پیروزی انقلاب بود بیان کرد: اگرچه مشکلاتی در زمینه اقتصادی وجود دارد که باید سریعتر نسبت به حل آن اقدام شود، اما در این سال‌ها، مسؤولان تمام تلاش خود را برای آبادانی کشور به کار گرفته‌اند و بر اثر همین تلاش‌ها، دستاوردهای قابل توجهی نصیب کشور شده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به مطرح شدن نام جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: امروز انقلاب بر استفاده از توان جوانان برنامه‌ریزی کرده و سنگر در اختیار آینده‌سازان قرار گرفته تا با برداشتن گام دوم انقلاب به آرمان‌های نهایی آن نزدیکتر شوند.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد  انقلابی‌گری اظهار کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب و ائمه اطهار(ع)، حمایت از مردم مظلوم جهان است که در راه تحقق این آرمانها ایستادگی می‌کند.

سرپرست فرمانداری نهاوند نیز با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی مقابل ابرقدرت‌های جهان از برکات مهم انقلاب و ایثار، شهادت و نهضت امام(ره) است افزود: کارنامه ایران اسلامی پر از دستاورد‌هایی است که هرکدام از آن‌ها در نوع خود کم‌نظیرند و لذا همه باید در راستای پاسداری ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

جعفر سلگی ایستادگی در برابر استکبار شرق و غرب را از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: وضعیت کنونی ایران در همه ابعاد استقلال و عزت با قبل قابل قیاس نیست و امروز ما شرایط بسیار بهتری نسبت به قبل از انقلاب داریم.

وی عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وجود همه تحریم‌ها و فشارها قابل قبول خواند و اظهار کرد: عدالت و محرومیت‌زدایی یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است که امروز هم این رویکرد در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند خواهان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان و دانش آموزان به منظور جهانی سازی انقلاب اسلامی ایران شد و گفت: در این بیانیه اهداف و برنامه های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای سال های آینده ترسیم شده است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه نهاوند انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایرانبا رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

KHAMENEI.IR عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب را منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود